Gå til innhold

DA har boka mi om south beach dietten kommet,


Sol Skippertaksdronning

Anbefalte innlegg

og det ser jo ganske overkommelig ut:) så da setter jeg i gang på mandag. håper jeg får med meg noen fler, sånn at man blir litt ekstra motivert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg veide meg idag, etter en drøy uke på fase 1, og hadde gått ned 3,5 kg allerede...Håper det går like bra for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har du fått begynt idag? Her begynner vi imorgen, holder på å skrive handleliste nå. Samboeren min skal også, men er vel jeg som har mest kg å ta tak i. Har fått 3 barn på 4 år og det har satt sine spor. Har aldri slanket meg noen gang så er veldig spent. Moren min er i fase 3, gikk ned 20kg!!!! og har holdt seg der i over 1 år. En klapp på skulderen der.

Jeg veier nå 78 og vil ned til 65, altså 13kg.Skali bryllup 25 juli så håper jeg har kommet endel på vei til da.

Tror muligens utfordringen er å få ungene og hverdagsmaten til å bli infiltrerti dette. Heldigvis spiser de det meste og elsker all fisk og mye grønt osv.Brødmat osv får de i bhg så det er jo bare middagen og helgene som blir annerledes.Tror alt handler om planlegging.;)Hadde vært supertom vi var fler som fulgte hverandre for tips og ikke minst oppmuntring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir en liten utsettelse, starten blir 28 mai, gleder meg masse til å begynne. har fått med meg ei venninne også, så blir artig dette:) lest litt i boka i går, kjempegreit!! enig i at det blir en utfordring med ungene, men tror nok det skal gå bra, maten i boka er jo ting de liker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det vanskeligste i fase 1 er å ikke kunne spise frukt, vanligvis spiser jeg massevis...

Jeg skal holde på med fase 1 ut denne uka, da har jeg gått i 2 uker og 3-4 dager.

Så bra det er flere her!!! Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende det å skulle holde seg vekk fra frukt ja. men det blir forhåpentligvis en vane, og så tenker man vel ikke så mye på det. men lurte litt på urteteen, siden jeg ikke liker koffeinfri kaffe, kan jeg bruke ricolateen, eller bør jeg på helsekosten og få tak i?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det første hele dag. Må si jeg synes det er vanskelig med drikke jeg. Vann er godt,men trenger jo noe annet. Har kjøpt inn den nye fun light saften, men vil jo ikke drikke så mye sånt heller. Så får ordne meg litt te da;) også lurer jeg litt på når man skal spise. Vi spiser middag rundt halv fem, så blir jo en laaang kveld om man ikke kan spise noe etter det. Har kjøpt inn nøtter, men det er jo bare 10nøtter som er anbefalt. Så så jeg inne på et annet forum, lavkarbo.no tror jeg, at noen tok "desserten" på kvelden. Du som allerede har gått 2uker, hva gjør du med det. Og hva drikker du? Ser man kan drikke pepsi max og sånn, men vil ikke det ødelegge for at søtsuget skal gå bort? Har den south beach kokeboken med over 200 oppskrifter, ser mye godt der heldigvis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker kaffe, vann og pepsi max.

Her spiser vi middag en gang mellom 17-18, og jeg opplever at jeg holder meg god og mett stort sett utover hele kvelden - men jeg spiser gjerne en hel agurk dersom jeg blir sulten utover... I min bok står det at man kan spise ubegrenset av eggehviter, så du kan jo kanskje lage deg en eggehviteomelett f.eks??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...