Dilldall Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Etter en lang samtale med sambo i går har vi bestemt oss for å slutte å prøve å bli gravide... Vi har hatt en vanskelig periode i forholdet vårt, og vi må finne ut hvordan fremtiden blir, før vi kan fortsette med barnlaging. Han mener vi er for forskjellig, og han tenker nå seriøst over om vi har noen fremtid sammen. Det er så utrolig vondt! For jeg vet at det er han jeg vil dele livet mitt med. Jeg er enig i at vi er forskjellige, men jeg synes vi utfyller hverandre! Jeg klarer ikke tenke på fremtiden uten han.. Så da forlater jeg disse sidene for en stund. Håper å komme tilbake hit om ikke alt for lenge! En ting er sikkert jeg skal aldri begynne på p-piller igjen... Det nekter jeg. Vi får heller finne på andre prevensjonsmidler. Tusen takk for all hjelp og tilbakemeldinger som jeg har fått av dere jenter. Lykke til alle sammen! Jeg krysser fingrene for dere! Håper spiren sitter innen kort tid!
Mamman til Mia Camilia Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Lyst å gi deg en kjempeklem! Håper ting ordner seg *Klemmepå*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Kjenne meg veldig godt igjen!! Hadde og ein liten krise for ei lita stund siden..det e heilt forferdelig å vær midt oppi det! Men uansett så håpe eg dåkker finne ut av ka som e best for dåkker!! Kanskje han bara fekk litt kalde føtter???? **massegodeklemmer**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå