Gå til innhold

kjære pysekatten, askepott og alle dere andre som er fødeklare :-D

lillebie på`n igjen

Anbefalte innlegg

Jeg vil ønske dere lykke til med fødselen som står foran dere, tenk at tiden har gått så fort! jeg husker godt når dere ble gravide, har jo fulgt med dere hele veien :o) endeling skal dere snart få møte deres små etterlengtede gull :o)

Jeg er i dag 11+4 uker på vei, det er helt uvirkelig, og jeg håper tiden går like fort frem til jeg får møte vårt lille vidunder!

Tenker på dere, masse masse lykke til :o)

klemmer fra

Fortsetter under...

Heisann lillebie :)))))))

Tusen takk for gode ønsker :)))

Ja synes egentlig det har gått ganske fort. Gikk seint i begynnelsen, men når jeg kom over uke 12, så syntes jeg det bare gikk fortere og fortere ;)))

Men nå da jeg er 39+5 synes jeg det plutselig går fryktelig seint. Har jo såååå lyst å få snuppa ut nå. Begynner å bli ganske tung og lei nå. Håper bare jeg slipper å gå så lenge over tiden.

Er sååå glad på deres vegne at det endelig har gått bra for dere :)))

Det er fryktelig å gå igjennom mange prøvelser, men verdt det til slutt :)))

Du er jo straks over den "magiske" uka :))) og bare det letter jo veldig på uroen man har i seg.

Og så koselig at dere får et "julebarn" :))) Ønsker dere masse lykke til videre og håper du titter innom her av og til og sier hvordan det går med dere :))))))

Jeg legger ut fødselshistorien min så fort jeg er iform til det ;)))

Stooor klem fra

Hei lillebie:-))))))))

Tusen takk for lykkeønskningene:-)))))))) Så utrolig koselig å høre fra deg. Har tenkt veldig mye på deg de siste ukene. Veldig gøy å høre at alt går bra med deg og babyen din. Jeg gleder meg sånn på dine vegne.

Tiden har gått sinnsykt fort. Etter jeg passerte UL i uke 10+5 har tida flydd. Trodde det skulle sakke ned mot slutten, men neida. Snart er ho er og vi gleder oss enormt.

Hvordan er formen din?

Jeg kommer til å kikke inn her og følge med deg. Du har så mye å se fram til. Jeg synes det har vært helt fantastisk koselig å gå gravid. Jeg er ikke lei nå heller. Bare utålmodig etter å treffe lille tulla. He he.

Du må ha masse lykke til videre med svangerskapet. Håper du får en fin tid med baby i magen.

Stooor klem fra

Hei Bjørnen Collargol:-)))

Tusen takk:-))))) Er veldig rart at det er så nærme nå. Skikkelig spennende. Gleder meg og er fryktelig nysgjerrig på hva jeg skal gjennom. He he.

Og du skal snart til med søskenforsøk. Så spennende. Jeg håper alle prøvene er fine og at dere snart er igang. Dere må ha masse lykke til med hele prosessen:-)))))

Klem:-)))

Annonse

Slenger meg på her og ønsker alle fødeklare lykke,lykke til !!! Tenk nå skal dere snart oppleve det som de aller fleste mener er det STØRSTE i livet...

Og lillebie, er så herlig å høre at alt er vel med deg og den lille i magen - det er bare å nyte tiden som kommer. Masse å glede seg til i svangerskapet !

Klem

Gjest Bjørnen Collargol

Ja jenta vår har nå feiret sin aller første bursdag! Tenk at hun har blitt 1 år alt!!!!

Tusen takk for lykkeønskninger :-)

Jeg var jo så fast bestemt på at jeg ALDRI skulle ha flere IVF-forsøk, men plutselig dukket lysten opp du :-p

gleder meg til å lese både om deg og askepott når deres småtuller har kommet til verden :-)

Klæm

Tusen takk for lykkeønskninger :)))))

Er kjempe spennende dette.. Har 5 dager igjen til termin, men merker ikke noe antydning til fødsel endå, desverre.....

Så kjekt at det går bra med deg Lillebie og den lille babyen i magen :):)

Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet, og med fødsel for de som nærmer seg det :))))))

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...