Gå til innhold

Så blodig urettferdig!!!! ( syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så urettferdig:(((

Fikk tlf fra bestemor idag... Hun kunne fortelle at min kusine skulle bli mamma igjen... jeg syns det er utrolig....

Har vært prøver i 2,5 år men neida, ingen baby enda:(

Både meg og mannen min lever ganske normalt! Mens min kusine,går på stoff,har ikke jobb(dvs hun syns det er bedre og motta trygd!!!),to barn med to forskjellige som hun er blitt fratatt omsorg for og nå venter hun barn med enda en ny mann!!! hvor urettferdig er ikke det liksom??? stygt og si men det er mange som ikke skulle hatt barn og de som virkelig fortjener det,de får det ikke til:(((

ble et syteinnlegg dette men dagen idag har vært helt for jævlig:(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, forstår veldig godt at du synes det er urettferdig ja :( Er veldig mange som ikke skulle hatt barn..det har jeg også sett en del eksempler på..

Det verste er barna som kommer til verden og må leve med at foreldrene er narkomane o.l, og ikke er istand til å ta seg av dem. Det eneste som kan "gjøre opp" for det er å komme i ett godt fosterhjem,men alle er ikke så heldige her i landet.

Men sånn er verden desseverre, og vi må nok bare stå å se på fra sidelinjen :(:( selv om det er veldig urettferdig.

Ønsker dere lykke til med prøvingen, og håper det er deres tur snart!!

Skrevet

ja det verste er vel det norske systemet når det gjelder adopsjon ol... barna har det visst best med mor uansett mener de men utallige eksempler har vel vist det motsatte dessverre:(

Nei vi andre får tygge pergo tabl,putte i mannen sink og bruke flust i penger på tester!! og bare håpe det klaffer til slutt;))

Lykke til til dere også? er du også prøver? evt har du prøvd lenge??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...