Meg og alle gutta Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg skal inn til laparoskopi 19.mai. Jeg vil da være 9 dpo. Skal spyle gjennom egglederne med væske for å sjekke at de ikke er tette osv. Kan dette gjøre noe skade for et evnt befruktet egg/veldig tidlig graviditet? Kan de se noe om det har festet seg et egg 9 dager etter eggløsning? Håper noen vet:)
Baby*2012 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hei,,,,, Akkurat det kan jeg ikke svare på men jeg har akkurat sjekket eggledere og slikt selv med HSG og kan si at jeg har fått høre av mange at man lettere kan bli med spire etter inngrepet/undersøkelsen.... Så her tester vi med EL test og krysser fingra
Meg og alle gutta Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 Åj ja lykketil da:) Så håper jeg det klaffer for oss begge snart:)
TogT Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Dette lurer jeg på også Vi venter på laproskopitime, og hvis jeg får en i løpet av de neste to ukene, er det jo sjanse for at det er et befruktet egg der inne. hadde EL i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå