Gå til innhold

Her er noe som virket for meg!

AnnieG

Anbefalte innlegg

Etter lang prøvetid (over et år) på nr 2 med div kjemisk graviditeter, 1 MA og 1 blighted ovum gikk jeg til Naturopat og fikk fotsoneterapi og øreakupunktur. I tillegg tok jeg følgende vitaminer og kosttilskudd: (Både jeg og min mann ble utredet for habituell abort og det var ikke noe galt).

E-vitamin Bio E 350 mg (halv dose ved konstatert graviditet dvs annenhver dag)

Sink 2 tabletter kveld. Halv dose ved graviditet

B-stress 2 tabletter kveld (halv dose ved graviditet)

Gravid multitablett 2 stk morgen

Omega 3-6-9 2 stk (1200 mg) morgen

Fosterklister: Fructis Femina Comp 10 dråper morgen middag kveld fra EL til uke 12.

Progesteron krem fra Ullevål apoteksykehus. Smøre morgen og kveld. Fra EL og ut hele graviditeten. Bedre enn Progesta Care.

Fikk dette av Dr. Leif Ims. Spesialist på hormoner.

Dette virket for meg! Nå er jeg endelig gravid. Så får vi krysse fingrene for at det holder, men det ser bra ut både på ultralyd og tidsmessig.

Jeg har bekreftet dosene fra flere hold. Både med Dr. Leif Ims, Frøyaklinikken og Oslo og min Naturopat.

Lykke til!

Det er bare å spørre hvis det er noen som lurer på noe!

Fortsetter under...

Så bra at du har funnet noe som virker for deg!!! Og så bra at alt ser så lovende ut!!!! Jeg tror det er masse vi habituell abortere kan gjøre selv for å få dette til. Jeg fulgte selv magefølelsen dette siste forsøket, og jammen blir det ikke to jenter til høsten pga det. Tok nesten samme vitaminer og mineraler som deg, i tillegg til akupunktur over lang tid. Fikk også progesterontilskudd. Jeg tar også blodfortynnende, noe jeg skal gjøre hele svangerskapet.

Lykke til videre, dette er gøy å lese!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...