Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd nye HIPP2?

Fant ny HIPP2 i butikken i dag, dette er morsmelkerstatning for 4mnd+ (samme som HIPP1 men med fiber). (Ikke som gamle HIPP2 som kun var tilskuddserstatning som skulle brukes ved siden av fast føde.)

Anyway, prøvde den i dag dag, men andre som syns de har problemer med for små hull i flasketuten? Den virker litt tjukk, og ser ut som hun har litt problemer med å suge på den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den for første gang også, helt andre mål og det virker ikke som lillegutt liker den så godt.. hrmf.. Synes ikke den virket noe tjukkere... men annerledes på smak altså... skal se i en annen butikk idag å se om de har den gode gamle HIPP 1.. :-)

Skrevet

Prøvde igjen i natt, da spiser hun veldig ordentlig. Og selv om hun tilsynelatende spiste som bare det, så tok det en eeevighet å drikke. Virket noe seigere mens jeg blandet ut, derfor jeg lurte på om den er for tjukk. Ja den smaker litt annerledes også, men snuppa mi er ikke så kresen bare det er melkesmak der ;)

La forøvrig merke til at HIPP1 har fått nye mål også! Pleier jo ikke kikke på de lenger, det er jo så innøvd. Brukt en hel eske med feil mål vi nå :/

Skrevet

Ja ble plutselig veldig vanskelig å få perfekt temp med varmt og kaldt vann. Jeg må innrømme at jeg kjøpte gode gamle HIPP 1 idag.. så får vi bytte når den ikke finnes mer. Er nok litt mer kresen gutten min.

Skrevet

Reagerte også på at det var nye mål på den ECO1... Syns vel nesten de kunne laget en sånn NB! - sak på esken... helt tilfeldig at vi så at det er andre mål...

Men den ECO2 - er det virkelig akkurat som Nan2? At vi skal bytte til den altså? Junior er fem måneder og får Hipp1... Har sendt mail til Hipp tidligere ang dette med forskjellen på tilskudd og mme, men får bare svar om at de ikke kan svare på det pga WHO-koden....

(det er forøvrig en annen sak, men synes det er idiotisk at det ikke går et skille mellom informasjon om produktet og markedsføring...tror nemlig mange gir tilskudd feil etter å ha lest her inne.)

Skrevet

Jeg tror ikke tilskuddet finnes lenger, nå heter 2'ern morsmelkerstatning, og det står iformasjon om dette på pakken.

Det står at siden den er klassifisert som morsmelkerstatning skal den kunne brukes helt fra fødselen. Men er ment å bytte til ved 4 mnd.

Det står også at HIPP2 er samme som HIPP1, bare tilsatt stivelse for at det skal være mer mettende.

Ja, faglig informasjon om produktet må da gå an å få, skjønner at noen produsenter garantert ville utnyttet dette til "skjult" markedsføring, men det går vel an å tillate noe informasjon med restriksjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...