Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Flytter min kjære fra meg og evt når? Og vil det bli oss igjen og hvorfor velger han å evt flytte? Jeg 020172 Han 270673 Vi venter barn i juli..
Krin Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hei Anonym!!! Jeg skulle gjerne gitt deg hjelp men jeg har desverre så mye å gjøre og jeg bruker så mye energi på slike readinger at jeg har ikke mulighet til å hjelpe deg og alle andre med noe annet en graviditetspørsmål her inne. Jeg skjønner at ting er vanskelig men det eneste rådet jeg har er å snakke sammen. Lykke til...... Klem fra
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Takk for det Krin. Men kan du se når det blir fødsel og hvordan det går? Holder det på lenge og hvordan starter den? Takk for din tid:) Klem
Krin Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Hei! Jeg føler du vil føde en til to dager før termin og jeg tror det vil gå veldig bra og jeg føler den setter igang av seg selv=)))) Lykke til... Klem fra
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk for svar Krin:) blir spennende å se.. Tror du han blir stor gutten? Og takk for lykkeønskninger:) klem
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Tar jeg med meg noen på fødselen eller gjør jeg det alene? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå