Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Latterlig den skolen altså. Skal ta opp 4 eksamner der og siden det er over 2 år siden jeg egentlig skulle vært ferdig, så må jeg nå betale studieavgift på 4000 kr pr semester + kontinuasjonsavgift pr eksamen, og ikke tro at de eksamnene jeg mangler er på samme semester, så må faan meg ut med 8000 kr for INGENTING. Skjønner at jeg må betale noe, men ærlig talt. 4000?? Og jeg har visstnok ikke rett til å følge undervisning engang!!! Meeeen, jeg vil jo ha ferdig bachelorgraden min og da, men likavel. Arg..Måtte hele det palasset i Nydalen brenne ned..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 èr ikke studieavgift temlig vanlig?
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Gud bedre..visste at noen kom til å kommentere det. Selvfølgelig er det vanlig med studieavgift. Hadde ikke brydd meg et døyt om jeg skulle studert heltid, men jeg syns det er litt surt når det er snakk om to fag i semesteret lissom. Jeg visste bare ikke at den var såå høy, det som var greia.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 hvorfor legger du et sånt innlegg når du vet at noen kommer til og kommentere og du ikke liker det? du skriker virkelig veldig høyt for lite.
tante grusom master of law Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Det er jo en privatskole. Selvfølgelig er det dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå