Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 er bare sånn brunt..ikke skikkelig men bare sånn brunt...jeg bruker vanligvis og ha veldig kraftige menstruasjoner...er veldig lite også...er dette vanlig..?? og kan jeg regne det som en mens?? slik at jeg får el om 14 dager lissom??
MizzMing Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hvor lenger er det siden utskraping? min mens kom akkurat 6 uker etter utskraping og den var også brun, og nesten ingen smerter. Jeg har også som regel veldig vondt når mensen kommer. Jeg fikk beskjed om å vente en mens før vi prøvdde igjen så jeg spurte ikke om dette, men ville jo tro da at eggløsninga kom som normalt ca 14 dager etter... Lykke til neste gang;)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 ja det er helt vanlig .. etter en utskrapning kan man få litt tynne slimhinner før første mens å da blir mestruasjonen slik som du beskrev;) men nå vil jeg tro at ting er tilbake i sykluss og orden i gjenn:)
Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2009 Tusen takk for beroligende svar begge to:) det blir 6 uker siden til mandag...har hatt menssmerter sånn til og fra hele uken, og i dag kom den...bare sånn brunlig...sånn som mensen kan være helt helt på slutten liksom... men nå ble jeg iallefall litt roligere:) men hvorfor er det brunlig når slimhinnene er tynnere?? hehe bare lurer liksom...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 det blir mindre blod og det tar lengre tid før blodet kommer ut...
Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2009 ååååjaaaa...da forstår jeg:) det forklarer de grusomme menssmertene jeg hadde på torsdag kveld også...fordi det kom ikke ut før det (sorry detaljer) hadde blandet seg med litt sæd i dag tidlig...og har kommet litt gjennom hele dagen etter det... tusen takk for svar:)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Er nok forskjellig fra person til person skjønner jeg.. For min del tok det over 7 uker før mens kom tilbake og da kom den med et brak! Har aldri hatt så vondt og aldri blødd så mye. (så jeg ble litt skremt egentlig). De første 3 dagene var verst, så normaliserte det seg, og sluttet som det pleier 3-4dager etter det. Nå er det et par uker siden, så håper jeg har/har hatt el i disse dager... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå