bekks Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 joda, mensen kom onsdag, så da er jo alt håp ute for denne gang. Da er det bare gå på med friskt mot inn i ny pp. Det er deprimerende:-(
iris76 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Du er ikke alene!! regner med at min dukker og til uka. TR er bar så lite velkommen!!! ÆSJ!!!!!
umuliusen Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Enig her. Jeg hadde håpet vi hadde fått en fulltreffer, men kjenner alle symptomene på at mensen kommer til å komme nå til helga. Har alt sagt til typen at nå blir det enda en måned.Vi har prøvd i et år nå. Mista to ganger i løpet av dette..Jeg ser folk med mager absolutt OVER ALT! Møkkamens!
iris76 Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Historien din høres kjent ut!! Det tyter virkelig babyer ut overalt ja.....når skal det være vår tur da????
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Utrolig kjipt det der ass!!! Eg fekk svak strek på test på onsdag....neg i dag så...då antar eg at ei tante e på vei..kjentes litt sånn ut oppi dåsa og tidligere, men ikkje så mye nå..sikkert fordi meg og gubben hadde oss litt på formiddagen..men ja..denne gangen blir tanta virkelig IKKJE velkommen hos meg heller!
Carina har to små gull Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Ja kan ikke den tanta ta andre veier enn til oss som vil ha baby. VI vil ikke ha henne på besøk. Men jeg har desverre stor tro på at den kommer på besøk her også. Har ikke IKM før neste helg, så håpet er vel der enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå