Gå til innhold

vekt nedgang...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fødte sønnen min for 4 mnd siden, og har bestemt meg for å få bort noen ekstra kilo. Jeg veier per i dag 88kg, og har begynt på noen slanke piller... Men jeg har hørt at viss man skal klare å gå ned, skal man ikke gå over et vist antall kalorier pr døgn....

E det noen her som vet hvor mange kalorier jeg skal spise, og hva som er for mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slankepiller virker som regel ikke og når de virker går man opp igjen etterpå det beste er å spise sunnere og oftere og små måltider og trene mye mer. har samme problemet som deg før fødsel 96kg så spiste jeg nesten ikke noe og gikk ned til 75 så opp igjen til 96 da jeg spiste normalt. fant ut at faen heller jeg som er helsesekretær og greier veit jo at det ikke funker det må gå sakte og skje sunt for å være varig, nå spiser jeg sunnere og trener 5-7 ganger i uken har fått mye strammere og penere kropp og hud og gått ned til 91 er foreløpig støkk der ser det ut som men det er alltid en kneik fortsetter man med sunt kosthold og trening vil man til slutt gå ned og oppnå varig vektnedgang det er det eneste riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slankepiller har jeg INGEN tro på. Vi er et utålmodig folk som tar enkle løsninger, som bare gjør det verre for oss.

Hvor mange kalorier du skal spise kommer an på aktiviteten din. Jeg vil tippe at du skal ligge på enten 1900 eller 1600 kcal, kommer som sagt an på hverdagsaktivitet, høyde, vekt og alder.

 

Det er kjempe vanskelig å vite dette av seg selv, hvis du tar deg råd til slankepiller ville jeg heller investert i Grete Roede kurs eller lignende. Har en venninne som har gått ned 25 kg, uten å sulte seg. Hun får retntingslinjer på hvor mye hun skal spise og ikke minst hva hun skal spise. Det er vanskelig å vite hva som er mye og lite kalorier i hvis du ikke er veldig interessert i det.

 

Og slankepiller og amming? Det kan jo ikke være en ønskelig kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...