Gå til innhold

Lavt blodtrykk

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som plages med lavt blodtrykk?

Jeg sliter med svimmelhet, tretthet, kvalme og en følelse av at kroppen min og hodet mitt er fyllt med bly. Selv om det nå er perioder på dagen hvor jeg kjenner meg litt bedre, synes jeg det er veldig slitsomt og deprimerende å være så slapp og dårlig.

Legen min har sagt at det ikke er noe å gjøre med dette, og at jeg bare må være forsiktig slik at jeg ikke faller og slår meg. Han sa også at det ikke er sikkert blodtrykket mitt stiger før etter babyen er ett (1!) år. Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140111928-lavt-blodtrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg har lavt blodtrykk. det er utrolig slitsomt! har allerede besvimt en gang, og slått hode, det var skikkelig ekkelt og skummelt. så nå må jeg sette meg ned med én gang jeg blir litt svimmel, uansett hva jeg driver med, for jeg vil ikke at dette skal skje igjen..

det var slik i forrige svangerskap også.

jeg hadde visst lavt blodtrykk også.. kanskje derfor jeg er så slapp og trøtt.. jeg fikk beskjed om å spise mye saltmat, til vanlig er ikke det bra, men må det får at det skal stige.. drikke buljong fks.. hadde i tillegg lite jern så føler meg drit slapp... jeg har ikke så lavt som deg. har ikke besvimt eller noe, men når jeg er på det trøtteste blir jeg svimmel.. har 88/60.. han sa jeg burde ligge på 120/80 ca.. det gjør jeg til vanlig..

Jeg blodtrykket mitt var på 90/48 da jeg var hos legen forrige uke.

Blir fortsatt fort skjelven og slapp, men har hatt flere dager hvor jeg ikke er kvalm hele tiden - halleluja!

Vet noen om lavt blodtrykk er noe som kan gå over utover i svangerskapet? Legen sa jo at det kunne vare til babyen var et år, noe som skremmer meg, da jeg jo gjerne vil kunne fungere normalt igjen så snart som mulig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...