Baby*2012 Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har tatt en eggløsnings test i dag QR eggløsnings test. Den viser to streker men den ene streken er svakere enn den andre? og i testen så står det at om det kun er en strek så ingen LH økning,en svak strek og en sterk så ingen LH økning,men hvis to sterke så EL innen 24 timer. Men vil det da si at jeg har hatt eggløsning eller at jeg må sjekke meg igjen i morra eller? off..... Jeg er så glad for jeg håper det er at eggløsning er på vei Håper på svar
attpåklattimagen:-) Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Test-streken må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å være positiv.(el innen 12-24 t) Du har ikke eggløsning før testen har blitt negativ igjen... Ønsker deg lykke til;o)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Du har ikke eggløsning enda. Testen er negativ når teststreken er svakere enn kontrollstreken. Men, så fort teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så er eggløsning på vei. Gjerne innen 24 timer. Men, jeg har også hørt at det kan være iløpet av to døgn. Jeg pleier alltid å teste meg frem til testen blir negativ igjen, for når man får negativ test etter positiv test..så betyr det at egget har sluppet.. Jeg tester på ettermiddagen/kvelden, for som regel så slippes egget om kvelden eller natta hos meg...
Baby*2012 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2009 Så jeg har ikke eggløsning nå eller har ikke hatt det? Men når den viser blankt eller negativt da har jeg det? Skjønte ikke den jeg *rødme* Takk ....
Stolt mamma og englemamma Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 hei. det kan eg svare på angelmama:) For at testen skal være positiv, må teststreken være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken.. Eg har to streker gjennom hele mnd, dette fordi vi har litt LH i kroppen hele tiden, men denne stiger ved EL =) håper det var et greit nok svar og du ble klokere:P ps. det eg har merket når eg nermer meg EL, er at test streken sakte, men sikkert blir sterkere og sterkere, og til slutt er lik som kontrollstreken:)
Baby*2012 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2009 tusen takk....... sendte deg brev jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå