mossik,en med tut og to jenter Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Ikm i dag eller i morgen. Tok en test i går og den sa ikke gravid. Ikke fått tanta, masse murringer kvalme etc. Så klarte jeg ikke vente til i morgen tidlig, men måtte ta en test etter middag. Og den kom selvfølgelig ut negativ..... Hvor dum kan man være som tror at den eventuellt skulle si gravid på ettermiddag????? Æsj, det var den hundrelappen på ingenting...
Baby*2012 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Kjenner til den der..... XD For å si det sånn jeg tør ikke tenke på alle de tusen kr som har flakset rundt og ut vinduet her de siste 4 åra "/
iris76 Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Har gått i samme felle mange ganger. Denne gangen gidder jeg rett og slett ikke!!!! Det er jo ikke verdt det, da vet jeg TR kommer fort som F...!
iris76 Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 IKM står for Ikke Kommende Mens. Altså når du vet du skal ha mens, men ikke vil at den skal komme:-)
Blomsterpiken og tullene Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Jeg var også kjempelur og testet ikveld...med billigstrimmel, som selvsagt ble hvit som hvitveishvit. Jaaaddaaa.... Har hadd mensmurringer siden mandag, og såre brystvorter. Aner ikke hva som skjer...får bare vente og se. Aner ikke når IKM er heller, siden det er første pillefri mnd. Hurra for utålmodige jenter... Hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå