Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Elvira på teletopia /krystallkulen har spådd alt riktig på begge mine barn, og min framtid. Jeg har flere venninner som også har blitt spådd, og alt hun har sagt stemmer på dem også. Hun har helt forbløffende evner, og det var så merkelig å snakke med en som visste så mye om meg uten å kjenne meg. Jeg har ringt til mange spådamer i mitt liv, men ingen er så konkret som henne. Dette er et lite råd til alle mine medsøstre her på barnimagen.I følge Elvira blir jeg gravid med spire i August. Gleder meg sånn.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hva er nr til denne spå tlf da og spør du etter Elvira da?
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Det går direkte til Elvira, og man spør ikke etter henne. Tlf. 829 95 191 Hun er kjempeflink:-) Et lite tips til mine medsøstre.
Lykkelig med Maiken Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Må si det frister å ringe, spesielt når eg e på rugedag 9 å dagan blir nesten bære lengre og lengre... Men får jo svar om kort tid egentli.. Mensen vil jo komme vist jeg ikke er gravid om få dagern. Men lurte litt på hva det koster å ringe henne?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Tror du får et valg på tlf om takster fra mobil tlf..men vet ikke hva prisen er,for det er ikke nøye når jeg først vil prøve. Og du får det på regning,egen regning. Kan hende det er noen andre som vet dette med pris da:) Og lykke til med det spennende du har framfor deg,håper det har klaffet.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Jeg ringte henne igår kveld... En veldig hyggelig dame !! Hun sa at hun spådde mye i graviditeter, og at hun hadde som regel rett. Fikk masse tilbakemeldinger ) Til meg sa hun at jeg blir gravid i løpet av juli-september, og det blir en frisk, flott jente )) Jeg kan slappe heeeelt av, for det vil gå kjempebra !! (MA ifjor) 59 øre i startavgift, deretter 26 kr pr minutt. Min samtale blir ca 110 kr, og det er helt greit for meg !! Gleder meg til høsten !!! (egne takster for mobil) Lykke til alle sammen !!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #8 Skrevet 17. mai 2009 Jeg ringte også til henne, og hun fortalte meg om mitt liv uten at jeg behøvde å si annet enn mitt fornavn og fødselsdato, og hva jeg ville hun skulle se på. Veldig behagelig dame, og skremmende korrekt. Hun sier at jeg er gravid med en jente, og det stemmer. Dessuten fortalte hun meg mye om personer i mitt liv som stemmer. Elvira skal jeg virkelig ringe igjen. Hun gav meg mange gode råd, og jeg vil også anbefale henne sterkt videre. Er så glad over å ha kommet over en person på teletorg som virkelig har evner! :-) Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 Jeg ringte Elvira noen måneder før jeg ble gravid, og hun sa at jeg skulle bli gravid i januar med enda en jente, og det ble jeg. Sprøtt! Jeg har også flere venninner som har hatt tilsvarende historier. Vi ha ikke opplevd at hun har tatt feil sålangt. Hun er super dyktig, og jeg kan også gå god for henne:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Får aldri svar jeg, bare ringer og ringer =/
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #11 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har aldri ringt henne på dagtid. Prøv på kvelden, da har jeg alltid fått snakke med henne.
*tyren72* Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 jeg snakket med henne i kveld og hun er en utrolig hyggelig dame, hun sa jeg kom til og bli gravid i Aug med en gutt håper det stemmer, er bare litt redd for at hun kansje ser den gutten jeg har fra før siden han er født i aug, glemte og spør henne om det kunne være tilfelle så får håpe at jeg BLIR gravid...
GladOgGravid <3 Skrevet 18. mai 2009 #13 Skrevet 18. mai 2009 Da har jeg blidd spådd oxo! For en koselig dame.. Jeg vil visst blomstre i september.. Hun så meg med mage i års skifte, men fikk ikke opp helt eksakt måned, men mellom august og oktober.. så da får jeg bare vente da.. selvom ventetiden er tung.. Får visst en jente neste gang (har en gutt fra før) og om jeg ønsker som henne sa, så kommer det en gutt til etterpå! Bare vente å se om det stemmer da! Gir beskjed, hehe
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #14 Skrevet 19. mai 2009 noen som vet hvordan betalingen vil foregå? Får man faktura i posten, eller trekkes det automatisk på telefonregningen?? Jeg tenkte å ringe fra mobilen min, noen som vet om det er dyrere? Har kjempelyst å ringe henne, men er så skeptisk til sånt...blir jo fort dyrt :S
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #15 Skrevet 19. mai 2009 Ringte i går fra mobilen og vet ikke ennå hva det koster. Men får regning i posten. Hun såg meg med mage i oktober så kanskje eg blir gravid snart da.. Åsså såg hun kjønne å sa litt om hvor bra det ble.. Håper virkelig det stemmer:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #16 Skrevet 19. mai 2009 Jeg leste nettopp inne på Teletopia, de som legger ut nummeret hennes at det bare trekkes på telefonregningen din...står ingenting om at man får faktura i posten... Dette sto skrevet på www.teletopia.no: Med telefonfakturerte tjenester blir innringer fakturert direkte via sin telefon regning. Dette er en effektiv og lønnsom måte å ta betalt for din service på. Så da skal det vel være greit. Tenkte jeg skulle ringe i kveld...eller kanskje nå rett etter jobb...er så speeeent:)
Trista Skrevet 19. mai 2009 #17 Skrevet 19. mai 2009 Har også ringt henne i dag,Utrolig koselig dame,Håper hu har ratt, for da ser neaste forsøk bra ut.
<3 N & M <3 Skrevet 19. mai 2009 #18 Skrevet 19. mai 2009 har ringt henne i dag jeg også. veldig koselig dame. så nå gjenstår det bare å se om hun har rett;)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #19 Skrevet 20. mai 2009 Noen som har ringt henne og fått svar på andre ting enn graviditet også? Er hun treffsikker da? Har dere fått råd om ting dere kan gjøre osv?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #20 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har ring Elvira for noen måneder siden, og spurte vedrørende jobbsituasjon fremover. Hun så helt rett på meg, og spådde meg at jeg ville få ny jobb i forbindelse med salg i løpet av tre måneder. Det stemte, jeg fikk en ny jobb innen salg akkurat 3 måneder etterpå. Hun sa at hun også så økte inntekter, og det har stemt. Vi holdt også akkurat da på å selge leiligheten vår, og jeg fikk råd om hva vi kunne gjøre. Hun sa at vi da ville få solgt like etterpå til takst, og det stemte også. Det er mange ting jeg har spurt om ulike tema, og jeg har ikke blitt skuffet ennå. Det er ingen tvil om evnene til Elvira. Jeg ringer bare henne, og det gjør flere av mine slektninger og venner også. De er like imponert som meg. Det var moro å se et innlegg om min faste spåer! Så jeg kan også anbefale henne.
baby_snart ? Skrevet 24. mai 2009 #22 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har også ringt henne en gang, og hun virka flink. Koselig dame, og da var jeg opptatt av å finne mannen i mitt liv. Hun sa at jeg ville treffe en mørk mann gjennom noen venner, like etter traff jeg sambo gjennom en på jobben.Så det stemte allefall. Det er en stund siden. Syns Elvira er flink jeg. Kan godt hende jeg skal ringe henne igjen, men skal se hva som skjer fremover i forhold til prøvinga først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå