Gå til innhold

over ikm og negativ test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva årsaken kan være når man er over ikm, har ingen mens og tester negativ?

Er det noen som har testa negativ på ikm men likevel vert gravid og fått positiv test f.eks 1 uke etter ikm?

syns dette er veldig frustrerende, greit nok at testen er negativ, det hadde jeg egentlig forventa, men hvorfor kommer ikke tr så vi får begynt på ny runde.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mange årsaker til at syklusen forandres... Stress f.eks er vel den største synderen..;-)

Det finnes mange som ikke tester positivt før etter IKM..... Har du hatt stabile sykluser før?

Skrevet

Jeg testet ikke positivt før 1 uke over IKM..

Hadde da testet negativt 3 ganger fra IKM og til den positive..

Lykke til =)

Skrevet

Jeg gikk fire dager over IKM før jeg testet positivt. Brukte EL tester denne pp så visste jo at jeg har hatt EL, så ble litt overasket ikke å få positiv test to dager etter IKM.. Men i dag ble den altså positiv. Så det er absolutt mulig å være gravid uten å teste positivt før en uke over IKM

Skrevet

Godt å høre, tr har fortsatt ikke kommet, tar vel en test i morgen for å se om det blir ekstra mye å feire....

Merker at noe er veldig anderledes når jeg har f.eks sex. Har mye mensmurringer og strekkinger i livmora....

Skrevet

dette lurer jeg også på! Er vant med å ha meget stabile perioder, og ventet mensen for 3 dager siden. Har tatt tester i 3 dager nå, men alle 3 har vært negativ!

Men det rare er at jeg har fått noe ømme pupper nå -kan det være?? XXX

ved forrig graviditet hadde jeg ømme pupper 5 dager før jeg ventet TR, men nå kom det samme dag...

Skrevet

var bombesikker på at jeg skulle ha tr tirsdag/onsdag, men den kom ikke. Har testet negativt helt fram til nå, men i morrest var det en veldig svak strek der :-) Skal teste på nytt i begynnelsen av uka.

lykke til!

Skrevet

jeg testet ikke positivt før 3 dager etter ikm denne gangen..så veldig mulig ja som de over her sier;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...