Gå til innhold

Gulper masse, strever med å spise og har ikke hatt avføring siden igår..(samme som småtroll)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har skjedd to ganger nå, hvor lille på 4 uker har strevd masse. Når jeg mater henne (hun får morsmelk, men tar ikke pupp, så får den på flaske), går hun i bro, protesterer mye. Det jeg får i henne, gulper hun opp- og hun 'trøkker' masse.

Dette skjer idag, og også for noen dager siden, uten at jeg greier finne utav hva som kan gjøre det. Jeg har ikke spist noe spesielt, ikke gjort noe spesielt etc. Det eneste jeg legger merke til er at begge disse dagene/nettene, har hun ikke hatt skikkelig bæsj i bleia på maaaange timer.

Noen som har noen tips til hva det kan være- og hva jeg kan gjøre med det? Dette er joikke noe moro, og hverken hun eller jeg får sove skikkelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille frøken hadde en periode hvor hun kun bæsja en gang i uka, noen ganger gikk det 2 uker også. Nå er alt normalt igjen. Det er visst ikke uvanlig at avføring endrer seg litt. Jeg putter litt maltekstrakt oppi melka en gang om dagen. Det liker hun, og det er mageregulerende i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...