Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Hei! Jeg har fulgt dere en stund uten å ha nick (har lissom ikke villet hatt det i frykt for at det å bli gravid skulle bli et stress). Men nå som jeg faktisk har testet positivt :-) vil jeg gjerne dele mine tips med dere. Vi har egentlig ikke prøvd så lenge, kanskje 4-5 pp etter bruk av p-sprøyte som jeg sluttet med i juni 2007!! Syklusen ble ikke normal før november/desember 2008. Snakk om å sitte lenge i! Jeg vet fra før av at jeg ikke har så lett for å bli gravid, så jeg fikk tips på nettet om at grønn te skulle være et hjelpemiddel. Og jeg tror jammen det var det som gjorde utslaget jeg altså!! Helt vanlig twinings grønn te med eplesmak (veldig god forresten), kjøpt i butikk som jeg drakk to kopper av om dagen (OBS! man skal visst ikke drikke for mye av det og vis ekstra varsomhet ved graviditet). Jeg merket at jeg fikk en annerledes mens med mer blod og lengre blødning og dette skal jo være gunstig. Har også tatt sink, folat og ølgjær + møllers dobbel. Så lykke til jenter, håper det ordner seg for alle snart ;.)
Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hei og gratulerer så mye med lille spire:) tuuusen takk for supre tips og lykke til i graviditeten:)
Sibabyno Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Gratulere så mye me baby i magen Skal rett på butikken og kjøpe grønn-te Det kan iallefall ikke skade, og trua har hjelpt mange
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Tusen tusen takk :-) Ja jeg har iallefall veldig trua på den og samtidig er jo grønn te så veldig sunt i moderate mengder. Søk på "green tea fertility" på google så kan du blant annet lese om forsøk angående fertilitet som har vært gjort med grønn te. Riktignok på engelsk men man får med seg det viktigste :-) Lykke til, til deg også sibabyno :-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Gratulere me spire Når begynte du å drikke denne teen i syklusen ift eggløsningen? Dette må prøves Lykke til videre
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Hei Ire86!! Jeg drakk to kopper hver dag hele syklusen igjennom og begynte bare å drikke den uten tanke på hvor jeg var i syklusen. Spiren satt iallefall i 2. pp etter jeg begynte med denne teen. Kan selvfølgelig være heeeeeelt tilfeldig, men jeg har en feeling :-) Det skader iallefall ikke å prøve, grønn te skal være veldig sunt :-) Tusen takk for lykkeønskninger og lykke til til deg også :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Tusen takk for tipset!! Gjett om jeg skal kjøpe grønn te hvis det ikke blir noen spire denne pp'en!! Har ikm om 2-3 dager....så vi får se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå