Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 hei jeg tok en cb grav.test på onsdag....det var veeeldig tidlig...9 DPO , altså 5 dager før IKM....det kom frem en kjempesvak strek på den (som like godt kan ha vært en skygge fordi den var såvidt)....tenkte at det var tidlig og at jeg venter ett par dager før jeg tar en ny på fredag....tok en ny i dag tidlig....den ble akkurat slik som den forrige,men sambo mener at streken var litt sterkere denne gangen enn sist...jeg er mer usikker fordi jeg tenker at det kan ikke være sant at vi har vært så heldige så raskt etter utskrapningen... det jeg lurer på er at....dersom jeg er gravid...da ville vel streken blitt ganske mye tydeligere...?? eller blir den ikke tydeligere før IKM??? har en digital liggende...men er vel lurt og vente med den evt til i morgen tidlig??
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Hei du Før ikm er strekene ofte veldig svake og det trenger ikke bli sterkere for hver dag så tidlig heller. Dessuten er det forskjellig fra test til test hvor mye farge det er i testen. Og når man har lite hcg i kroppen, vil det ofte ikke bli sterkere før nærmere ikm. Da jeg ble gravid forrige gang ble ikke testene sterkere før dagen før ikm. Jeg testet også 9 dpo og fikk en ultrasvak test i 3 dager før den ble sterkere:) masse lykke til
Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2009 tuusen takk for svar:)) men nå er det ikke noe mere vits for meg og teste hehe...jeg fikk litt brunlig farge i trusa akkurat og mensvondt i magen, så nå er nok tanta på vei...rakk akkurat og bruke opp den digitale testen min rett før også hehe, hvor det sto ikke gravid...så da får jeg bare håpe på bedre lykke om ett par uker igjen trøster meg med at det kanskje er greit og ha en mensen før jeg blir gravid igjen også etter utskrapningen:) fint vær er det i dag også, så får bare gjøre det beste ut av dagen selvom jeg ble litt skuffet... ha en fin dag:)
Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2009 glemte og skrive at det kan jo ha vært noen rester igjen etter utskrapningen som gjorde utslaget på de testene som ikke var digital...
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Temper du? Det slo ikke ut på digital på meg før etter ikm, men jeg tok 3 andre tester som var svaaaakt positive:) Det er godt du tar det så "greit" som du gjør. Mista selv i desember og håpet var stort måneden etter, men spira satt ikke. jeg og tenker positivt, f,eks at været er bra, at kroppen trenger litt tid osv:) Masse lykke til. Ingenting er sikkert før tanta er kommet skikkelig i gang:)
Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2009 å?? gjorde den ikke?? men sist jeg var gravid så fikk jeg positiv på digital ett par dager før IKM, men det kan jo sikkert variere fra gang til gang.... sant det med tanta assa...men jeg har skikkelige menssmerter også nå...så er vel rimelig sikker på at hun er på vei hehe... ja , man må nesten ta det med ett smil så lenge det går tror jeg...hvis ikke blir jo dagene veldig lange... synd du mistet spiren din du også men vi får ta det med noen smil begge to da når tanta melder sin ankomst:) det blir vår tur igjen skal du se... men du er ikke gravid enda du heller?? isåfall masse lykke til til deg også<3
Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2009 og foresten hehe ...glemte en ting...nei jeg temper ikke....har ikke skjønt meg så mye på det jeg og syns det virker så tungvindt...blir det ikke mye stress med det??
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Takk Håper den sitter på begge snart. Har ikke klart det ennå, men jeg gir ikke opp jeg altså det er lett å tempe, men er jo ikke for alle. Det som er litt kjipt er at man må tempe til samme tidspunkt hver morgen +- 30 min mens man ennå ligger i sengen. Jeg bruker det bare for å se når jeg har el. Og så for å se om jeg får mensen. Tempen stiger dagen etter at el har vært og den synker den dagen mensen kommer. Så jeg vet alltid på morgenen om jeg får mensen den dagen. veldig greit, for det er mest påkjenning de dagene man venter mens:) Da slipper jeg å lure liksom. pakker med OB og bind:) hehe. Klem
Tingeling27 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. mai 2009 ja håper det:) hvor mange pp har du bak deg da?? hvor lang tid brukte dere til du ble gravid første gang??? det virket jo veldig praktisk og tempe da:) men da må du ha på vekkerklokken i helgene da?? hehe...vet ikke helt om jeg orker det hehe...alt for glad i å sove når jeg kan:) måler du med sånn øre greie med 2 desimaler??
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. mai 2009 #11 Skrevet 15. mai 2009 Hm..kanskje eg og må begynne å tempe (bara sneik meg inn her og eg...) Som du Tingeling27, så sove eg som regel ganske godt...spes i helgene..hehe..men eg e jo litt uregelmessig så det må jo vær gull for meg da egentlig...hm..får se te sommeren på den der... (snart sommer!!! *gliiis*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå