Gå til innhold

Positiv test i dag tidlig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...etter 10 pp, 2 doble pergokurer, grapefruktjuice, slimløsende hostesaft og akupunktur!!!!!

Hadde egentlig begynt å slappe litt av - tenkte at det er jo slett ikke sikkert at vi får det til å klaffe en gang til, og at det jo ikke akkurat ville vært verdens undergang, ettersom vi har tre flotte unger fra før. Og da satt'n, gitt. Så nå er det bare å håpe på at det lille frøet virkelig får en solid rot og vokser seg til en frisk baby. Veldig spennende!

Merkelig følelse i dag - hadde lyst til å surfe på nett i hele dag på jobben, men kunne ikke det, ettersom vi sitter i landskap der alle har godt utsyn til hverandres skjermer. Selv om man har vært gjennom et svangerskap eller tre, husker man ikke så godt hvordan utviklingstrinnene er fra embryo til foster til baby. Så nå har jeg bare lyst til å gjenoppfriske kunnskapen.

Jeg tror det er et godt råd til alle som prøver, å prøve å IKKE fokusere altfor sterkt på prøveprosjektet. Den gangen vi skulle ha nr. 2, var det heller ikke så enkelt å få det til, og vi gikk til fotsoneterapi etter å ha prøvd ganske lenge. Fotsoneterapeuten var en eldre dame fra Kongsvinger, og det første hun sa da hun begynte å massere føttene mine, var: "Å, du veit, det gror itt'no på ei tørrgran!" Hun kjente, i sonene under føttene mine, at vi hadde prøvd så lenge, og fokusert så lenge på prøvinga, at musklene i livmora var blitt helt "tørre" og stramme, slik at et befruktet egg ikke ville kunne feste seg. Etter en måned eller to med behandling hos henne, satt spiren (som i dag er ei flott jente på 10).

Lykke til, alle sammen - nå tror jeg jeg beveger meg over i Gravid i moden alder.... Så ses vi der snart!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye, har selv prøvd endel og blitt gravid med skupunktur, men mistet dessverre nå i mars.

Men gir ikke opp, så prøver igjen... har ingen barn fra før.

Lykke til :o)

Skrevet

Gratulerer, så gøy!

Gode ønsker sendes, her slapper vi av alt vi kan!

• 3 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så mye, så glad på dine vegne. Tror du har rett i det med å slappe av...men det er jo lettere sagt enn gjort når ønsket er så høyt...

Lykke til med den lille spiren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...