Goodbye Kitty Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 er et par dager til ikm, og har vært ekstremt svimmel de siste dagene, eller aller mest om kvelden. også kvalm og uvel. litt sånn slapp som når man ikke har spist på lenge. vet at dette er pergo bivirknnger,men veldig plagsomt.. ¨ Har dere det sånn?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 ble ferdig med min doble pergo kur igår, har ikke merket noe til bivirkninger *bank i bordet* Enest vært litt trøtt, men d kan jeg jo være fra før og da...
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har nok hatt det slik dagene før ikm de 4 mnd jeg har tatt pergo.. Til og med kasta opp skikkelig på morgenen.. Kan tro jeg fikk forhåpninger da.. Men ingen spire på oss enda.. Men det er jo lov å håpe at det er symptomer og ikke bivirkninger da.. Lykke til, og håper at der er en liten pergo spire ;o)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Jeg tar pergo for første gang nå, å har ikke merket noen bivirkninger enda.. men er d sånn at bivirkningene kan komme senere i syklusen?? Trodde de kom mens jeg tok pergoen jeg..:S
Baby*2012 Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Jeg tar 1x3 pergo om dagen (har gjort det nå i fra 5 mens dag til 9mens dag) og JA jeg har hvert i skikkelig bad shape,,,,, følt meg skikkelig dårlig asså..... Men jeg vet ikke om det jeg tar er dobbel-pergo ell hva jeg? jeg er ganske ny her inne :/ Klem
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Hvis du tar 3 tabletter om dagen, så tar du en trippel pergo kur 2 tabletter er dobbel og 1 tablett enkel Klem
Baby*2012 Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Ja da vet jeg det.... *fnis* Jeg tar trippel pergo jeg da.... Så kanskje ikke rart enn blir litt ør Hehehehehe Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå