Gå til innhold

Bukser til LANG gutt på 8 år????? Trenge tips her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 140 iallefall, men veldig tynn. Spesielt om livet... Passer 116 i livet, men i lengden må han ha 134 eller 140... Og da blir de ALT for vide... Joggebukse er jo safe, men ikke så fint å gå i det hver dag... Noen som har noen tips kor jeg finner klær til lange barn??? Brukte mye cubus mens han var på litenavdelinga, men no er buksene alt for baggy der til han. Har litt lee og levis, dem er perfekt, men dyrt å kun handle merkeklær...

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke helt sikkert men H&M har hatt bukser med strikk i livet sånn at du kan stramme inn..

Vet ikke hvor langt de går opp i str, har kjøpt noen sånne til datteren min som er lang og tynn i str 128 hvertfall.. :)

Skrevet

Han hadde mange derfra da han brukte opp t.o.m 128, men har ikke funnet på dem større... Skal ta meg en tur neste uke å sjekke:) Føler bare at det er sånn hopp mlm liten og stor avdeling. At de tror ungene blir mye mer kraftig over natta når de må opp en str... mulig jeg tar helt feil. Men sjekker jeg. Takk for tips:)

Skrevet

Kappahl hadde tidligere bukser som var lengre i beina for de minste....

tror de har det fortsatt.. kan være verdt å spørre?

Skrevet

Hei, har samme problemet med min gutt, han er 5 år, men 140 lang og smal om hoftene, ingen rumpe... Jeg har også ei jente på 8 som bruker samme størrelse og jeg har lagt merke til at hennes bukser passe veldig godt til han...så et tips er å kjøpe nøytrale jentebukser, de er smalere.... og INGEN kan se at det er jentebukser, ikke han engang for da hadde han heller gått i bokseren hehe skikkelig machogutt :)

Skrevet

Tror KapHal har et merke som heter "slim fit", elelr de hadde i hvertfall, for jeg kjøpte dette med en feiltakelse til min gutt og den var altfor trang til ham (han er normalt slank). De er ikke så dyre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...