Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.. Står bra til=)

Skjer det noe spennende om dagen da?

Her er det full fres.. Jeg har vært skikkelig syk en uke nå.. Hatt gleden av og ha halsbetenselse, bihulebetenelse og øyebetenelse.. Så kan si jeg har vært ganske så syk.. hehe...

Ellers har jeg staret på siste praksisen, 3uker igjen på skolen, så er jeg ferdig=))))) *gleder meg*

Ellers har jeg enda ikke fått mensen=) Men testet negativt på mandagen, så venter i spenning på og teste 16 eller 17mai.. som du har forutsett.. Hva føler du nå da? Ellers ser det ut som at det jeg kan begynne på pergo neste pp.. Har gyn time den 20! og man starter jo på pergo den 5dagen i syklusen.. så det burde gå! Helt utrolig at noe skulle gå min vei..

Ellers har samboer endelig levert svømmerne til sjekk.. Veldig spent der altså.. (får du no inn på dette?)

Hvor i syklus er du nå da? Ligger du bra ann?? Har en god følse på deg jeg nå.. trur det går din veg en av de nærmeste mnd!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Huff,du har jo virkelig vært uheldig. Selv har jeg blitt smittet av min kjære, så jeg har også halsbetennelse. Men du har jo virkelig fått kjenne på sykdommer. Håper du er på bedringens vei da!!:):)

Så rart at du ikke får mensen, altså du vet jo at du må ta de med en klype salt, men de flaggene og togene er der hele tiden, om det representerer hele mai mnd eller 17 får jeg ikke klart svar på. Jeg tror du får positiv test denne mnd. men dessverre vet du at jeg kan ta feil! Håper for alt i verden at du har en spire i magen, kanskje du har el 17 mai, det bare plutselig kom, vet ikke. Noe er det med deg og den dagen, spennt å høre hva som skjer! Ang. svømmerene hans så tror jeg ialefal at han har middels kvalitet, får ikke opp noe negativt rundt det iallefall.

Så deilig at du snart er ferdig med skolen:D Har dere noen ferieplaner?:)

Jeg aner faktisk ingenting, de siste mnd har vært skikkelig tunge for meg, jeg har vært i dårlig humør, grått og stressett skikkelig med å bli gravid, vi har derfor bestemt oss for å ta e pause helt til august. Så jeg aner virkelig ikke hvilken dag jeg er på i syklusen, eller når jeg skal ha neste TR. Det er faktisk kjempe deilig, vi skal ikke bruke prevensjon, men ikke prøve heller, ingen babyplaner i ferien;) Litt vanskelig , men dette trengte vi. Vi har snakket oim alt annet, vært på turer, bare prioritert OSS:) Håper på spire ganske kjapt når vi skal begynne prøvingen igjen da...:) Du må gjerne oppdatere meg om din situasjon, er innom og kikker til dere innimellom (vaaaaaaanskelig å la være:p )

klem:)

Skrevet

Ja det kan du si.. hehe... Jeg fikk det skikkelig denne gangen.. =) Men det som er mest irriterende er at Anders ikke har fått snev at forkjølelse en gang.. Han blir aldri syk han. sååå uretferdig!

Jeg vet jo en må ta spådommer med en klype salt! Men det er litt interessant at du hele tiden har sett flagg osv.. Jeg trudde selv at jeg kom til og blø hele Mai, så så det og ha ikm rundt 17mai som heeelt usannsynelig.. Derfor er det litt morro.. hehe... Men spire eller ei, jeg nyyyyyter og ikke ha mensen!!!!!!

Håper svømmerne er bra.. At han ikke har forfryst gutta på tur.. hehe..

Her har vi ingen veldig spess planer enda.. vi skal ha ferie de to siste i juli.. Ellers blir det bare jobbing! Da blir det nok med telt, vovver og fiskestenger i bilen og kjøre uvillkårlig nordover sammen min kusine og hennes samboer.. Trur vi snakket om og havne i lofoten eller noe... Resten av sommeren kommer til og gå til jobbing!

Skjønner det er slitsomt.. Uff det er såå vondt og møte veggen altså.. Men jeg føler mye positivitet i tiden fremfor dere, så er det ikke en sprire, så får dere en fantastisk og minneverdig sommer i hvertfall.. Og det har dere godt av!

Jeg ble innklat til intervju da=) skal den 25.. så er veeeldig spent! Ut fra Mailen er nok jobben min også.. spennende..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...