Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å sy og har i ca et år nå sydd Mei tai til venner og bekjente og andre som har kommet med bestilling. Flere som har noen syprosjekter på gang? Alltid gøy å høre hva andre driver med:)

Nå i det siste blir det for det meste Lompalopp Mei tai jeg syr, men også smekker, bleieposer o.l Her kan dere se noe av det jeg sriver med: http://lompalopp.blogspot.com/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140107305-v%C3%A5re-syprosjekter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg og liker å sy, og sidan eg har starta sommerferien allereie i dag, har eg planer om å få sydd ein del framover. Eg syr bl.a. vesker, tepper, og klær til både voksne og barn. Ei stund sidan eg har sydd no, då eg har sjuk ei stund og har begynt å studere igjen. Lurer på om du har gode tips til kor det er mulig å få tak i fine stoffer??

Så bra at vi er i allefall 2 som liker å sy her da;) Jeg handler som regel på stoff og stil (de har nettbutikk også) Gode stoffer og mye å velge i mellom. Hvis ikke blir det litt fra Åhlens,ikea og panduro eller lokale tekstilbutikker. Lykke til med syinga og kos deg med ferie:)

Skal ikke skryte på meg at jeg kan sy så mye, men sydde litt når jeg gikk på videregående( tegning, form og farge). har dessuten en mamma som er veldig flink, så ho får meg gjerne igang, før jeg tar over;-) Hadde tenkt å sy en veggteppe med litt store gode lommer på og henge det på veggen over vaskemaskinen der stellebordet blir. Har ikke så stort bad, så det tror jeg blir bra utnyttelse av plassen:-D Får se om jeg blir inspirert til å fortsette når jeg er ferdig;-) Har dere noen bra nettbutikker med stoff som ikke er altfor dyrt a? Sett på panduro, men kunne tenkt meg mere småstoffer..ikke bare metervis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...