Lille diamant Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har hatt sykluser på 26,31,26,34 de fire siste mnd,og antageligvis 33 dager denne mnd. Vil dere si at det er uregelmessig?? For var veldig optimitisk i mars da jeg trodde jeg hadde 26 dagers syklus etter å ha sluttet på pillen i desember. Da ville EL ha kommet akkurat når samboeren er hjemme fra jobb flere mnd fremover.. Men nå har syklusene blitt enda lengre (31-34 dager), og det virker som at den lengden er kommet for å bli..det vil da si at det kun er i juni og i september at jeg har EL når samboeren er hjemme :( Det er jo alt for sjelden til at vi kommer til å blir gravide i sommer..så tror dere det er vits å prøve akupunktur for å se om det påvirker syklusene mine, eller er det ingen vits visst kroppen nå er innstillt på en syklus rundt 33 dager?? Må si jeg er veldig bekymret nå...og jeg som hadde gledet meg sånn til å prøve i hele sommer..snufs..får jo nerver for hvordan det går i juni siden det er den eneste mnd vi kan prøve
mia engel&fia frøken Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 jeg vet jo ike om akupuntur får syklusen til å bli på ferre dager,men jeg vet jeg ble gravid den syklusen jeg tok akkupu
iris76 Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Hei. Akkupunktur forkorter ikke syklusen med holder den stabil, og det er enda mer viktig en lang syklus. da er det mye letterå treffe blink:-) Så selv om du har EL sjelden har du større sjanse for å bli gravid enn de med uregelmessig syklus. Så hold motet oppe! Lykke til;-)
iris76 Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Hei. Akkupunktur forkorter ikke syklusen med holder den stabil, og det er enda mer viktig en lang syklus. da er det mye letterå treffe blink:-) Så selv om du har EL sjelden har du større sjanse for å bli gravid enn de med uregelmessig syklus. Så hold motet oppe! Lykke til;-)
Lille diamant Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2009 Takk for svar jenter Har ikke fått tid til å skrive før nå, travle tider nå i mai Skal til akupunktur på mandag, egentlig pga smerter i nakke og skuldrer. Men lurer på om jeg skulle prøve nåler for å stabilisere syklusen og, for har jo vært opptil 9 dagers forskjell på enkelte sykluser de siste mnd. Derfor har vi bommet på EL også..det er litt dumt når vi har så få sjanser på å bli gravide egentlig. Men det rare er at jeg begynner å få litt kalde føtter ang. graviditet og barn...føler jeg leser så mye skremmende om hva som skjer med kroppen osv. Får jo angst av å tenke på alt jeg må gjennom i ett svangerskap! Er det andre som tenker på dette?? blir litt flau siden jeg har hatt lyst til dette lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå