ønsker sårt en spire Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Var hos legen å tok blodprøve på tirsdag,og spurte da om de hadde fått svar fra prøvene gyn tok. Fikk da beskjed om at alt var fint.. Ble kjempe glad . Og idag kom det ett brev fra legen hvor det står at det var noe celleforandringer på prøven av usikker betydning,må ta ny prøve om 6 mnd :(
ønsker sårt en spire Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2009 ingen som har noe å si på dette? eller som har opplevd det før?? Hadde akkurat hatt sopp, når jeg var inne, og har tatt to sånne celle prøver før ,en i 05 og en i 06, men begge gangene var det blødninger, første i forbindelse med fødsel og andre i forbindelse med mensen. denne gangen var det på dag 20 i syklusen. . men hjeeeelp. . e det derfor eg ikke blir gravid? ka skjer? har time hos legen 26 mai, men det e så lenge å vente. og kordan ska eg holde ut i 6 mnd uten noe svar :S:S
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 For noen år siden fikk jeg samme beskjeden av legen min. Jeg hadde noen celleforandringer og måtte tilbake å ta prøve. Jeg ble jo kjemperedd, tenkte kreft å verre ting med en gang, men var å tok prøvene senere og da var alt helt fint. Er visst vanlig med celleforandringer hos yngre kvinner (jeg er 26 i år), og det er ytterst sjeldent at det viser seg å være noe farlig, men er jo bedre å være føre var hvis det viser seg noe på celleprøvene
LilleBanan blir storebror Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Det er helt vanlig med celleofrandringer. Tok celle prøve på mors 6 ukerskontroll etter mini var født. Den viste celleforandringer og jeg måtte tilbake å ta ny en stund etter, var fortsatt forandringer så da måtte jeg på gyn på st.olavs. Var der for noen uker siden å de tok masse masse ut...urk. Tar ca 8 uker å få svar på dette. MEN kan ikke tro at det skal spille noen rolle for evetuell graviditet. Gynekologen sa til meg at om det skulle være store forandringer så måtte de svi av endel av livmortappen men det var ikke farlig og medførte ingen problemer ved senere svangerskap eller unfangelse Må innrømme at det er ubehagelig å tenke på celleforandringer og hva det av og til betyr...Men sett i sammenheng med graviditet vill jeg ikke vært bekymrte altså, men nå uttaler jeg meg kun av egen erfaring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå