Gå til innhold

Jeg fikk en lapp i posten i dag om melding om verdi/rekommandert postsending? Hva er det da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den eneste gangen jeg har fått sånn (og skjønte ingenting så stressa ikke så ille med å hente den), så var det beskjed om at jeg hadde arva 80.000 etter bestemora mi som hadde flytta på gamlehjem!!!!! Snakk om gledessjokk!!!!

Annonse

når vi kjøpe noe på ebay som blir sendt fra kina/hong kong, så er det alltid rekommandert, selv når det er små filleting som feks et nytt slips osv. Det er bare sånn de gjør det! Så det trenger ikke å være så veeeeeldig spennende. Har du kjøpt noe på nett i det siste?

Poenget med rekomandert er at avsender kan vise til at DU har hentet ut brevet.

At du ikke kan komme senere å si at du ikke har hørt om det, at brevet må ha kommet bort i posten osv.

Innkallelse til div skjer på den måten; militæret, møter om dere har en tvist gående, nabovarsel som jo er nevnt.

Nabovarsel fungerer jo slik at dere har en viss tid på dere til å si at dere ikke godtar. Blir det sendt rekomandert kan naboen vise til at du har vist om det fra dagen du hentet det, og at tiden nå er ute.

Bare av eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...