Gå til innhold

Velger nå bort Emm. city cross til en nettere trehjuling. Men hvilken bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Gutten min er nå snart 7 mnd. og jeg skal snart bytte ut bagen til sportsvogndelen på sin Emmaljunga City Cross. Men nå synes jeg at sportsvogndelen er så stor og bred! I det hele tatt synes jeg at vogna med sine 4 hjul er stor og klumpete.

Derfor vil jeg kjøpe meg en nett, sporty og stilig vogn. Emm.CC er jo ikke akkurat stilig. Jeg ser nesten bare 3-hjulinger og de er jo så tøffe!

Den nye sportsvogna bør

- ha 3 hjul

- kalesje

- 5 punktssele

- helst styre med teleskopstang (min mann er en del høyere enn meg)

- mulighet til å låse framhjulet

- ryggen bør kunne legges helt (evt. nesten) ned

- fotbrettet bør være funksjonelt: reguleres og at han faktisk kan plassere føttene der

- stødig og ha et tøft design

Har Odenwalder dunpose og vil også at denne fortsatt kan passe til vinteren.

Er veldig takknemlig for svar...:-))))

Fortsetter under...

Ville valgt enten Montain Buggy, den nye Koelstraen (vendbar sportsdel) eller Babyjogger city elite (billigst)

Av disse har ikke MB regulerbart fotbrett. Men en god vogn.

TFK og Easyawalker Sky hadde jeg aldri valgt. Handicapvogner:/

Takk for tipset! Enig i at MB er svært aktuell. Og det med regulerbart fotbrett er når jeg tenker meg om ikke så nødvendig. Glemte å nevne at jeg gjerne vil at han både kan sitte mot meg og mot verden. (Vendbar).

Skal du ha vendbar utgår MB hvertfall. Tror heller ikke det er så mange trehjulinger med teleskopstyre.

De fleste vognene kan man se på www.barnevognguiden.no. Litt om vognen og noen erfaringer med den også;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...