♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Alle rundt meg blir gravide. jeg mista den 26 april. hadde da prøvd i ett år.. merker jeg ikke har kommet over det enda. prøver som bare det å bli gravid nåå.. hatt mye sex, jeg driver ikke så mye med EL testing. . er mye inne på online og lomme legen å leser å leser om Spontan abort og når mensen og div symtomer. merker jeg blir kokko. aner ikke når jeg skal mensen og når kroppen er normal igjen. har vært så slapp og tøtt siden fredag. har vonde pupper. hadde ikke det når jeg var gravid sist, har vondt imagen også ,men er nok bare TR som kommer tenker jeg.. uff sorry .. trengte bare å få det ut.. takk for att dere leser dette
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Uffda,ikke bare bare d her nei:( Jeg føler med deg og sender deg en liten trøste-klem:)
Ett barn til? Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Hei Skjønner godt at du er deppa - men kanskje dette kan få deg litt ovenpå: Våren 2005 ble jeg gravid. Mistet i august 2005 - ca 13 uker på vei - MA. Da jeg ble gravid hadde vi pøvd i over ett år. Allerede i begynnelsen av oktober 2005 ble jeg gravid igjen. Fikk ei frisk og fin jente sommeren 2006. Selv om det høres litt rart ut så er jeg i dag "glad" for at jeg mistet første gang. For hvis ikke så hadde jeg ikke hatt datra mi - og ho (og lillebroren hennes) er jo det viktigste jeg har. Ta vare på sorgen og kjenn på den - men våg å se fremover og å tenke positivt!
Tingeling27 Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 ville bare gi deg en trøsteklem:) jeg hadde utskrapning 6 april og har heller ikke fått mensen...sitter og venter og venter samme som deg...vi er flere i samme båt selv om det er en mager trøst.... trøsteklemmer til deg:)
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2009 Tusen tusen takk for mange flotte ord, tar dem virkelig til meg.. vet det er mange av oss som er i samme båt.. og som sliter enda mere en meg. håper vi alle snart vil sitte med en god følese imagen. en liten spire... takk for att dere fikk opp humøret mitt litt, TAKK
Mamsemums Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Jeg brukte 6 mnd på å bli gravid og gleden var stor da krysset endelig viste seg på graviditetstesten. Det hele endte med at jeg i uke 11 gikk til tidlig ultralyd og det viste seg at det ikke var liv. Hadde utskrapning. Fikk mensen tilbake ca 4 uker etter og ble da gravid igjen på første forsøk og denne gangen har det gått bra. Håper det går like raskt for deg å bli gravid på nytt som det var for meg. Vil bare ønske deg lykke til med prøving i sommer! Klem
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2009 Tusen takk Mamsemums. det håper virkelig jeg også att jeg blir.. nå er jeg blitt såå forskjøla typisk det da.. enda ikke fått TR enda men veldig vondt imagen sååå håper det ikke er TR men andre ting. tvi tvi klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå