Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 H & M har men ikke så fine klær der syns jeg! Dessuten er de ikke skapt for kortvokste som meg:( 150 cm lang..har stor mage da (er 20+4 i dag) men det er jo lengden min da.. På Lindex hadde de før,og de var bedre de klærne enn på H & M syns jeg,men de har sluttet med gravidklær . Og jeg trenger nye finklær for jeg skal i bryllup i slutten av mnd! Har aldri vært i bryllup før og aner ikke hva man har på seg,hvor fine man skal være! Noen tips????
Babyønske �� Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Babycomfort kanskje? De har har hvertfall mammaklær på butikken i Ålesund, men skal ikke si for sikkert om de har det i Molde også. Ellers er det jo noen nettbutikker som har en del. Gidder du å ta turen til Ålesund har Storken en del finklær for gravide. Når man er gravid står man vel i grunn litt friere i forhold til pynting enn ellers. Da man gjerne ikke kan bruke klærne man kjøper så veldig lenge. En fin tunika over en fin capribukse evt sid bukse kan funke etter min mening, Jeg hadde ikke en eneste gravidtopp når jeg gikk gravid, jeg kunne fint bruke topper og tunikaer i vanlig størrelse, evt en størrelse større enn jeg bruker til vanlig. Og etter det jeg har sett er det større utvalg tunikaer nå, enn i fjor når jeg var gravid. Lene-V og B-Young har mye fint.
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Takk for svar:). jeg synes det høres litt kjedelig ut med tunika og capribukse evn. en sid bukse..Men er ikke sikker..Hadde jeg bare vært i bryllup før!! Så hadde jeg visst litt mer! Dessuten er det så vanskelig å finne bukser som passer nå,for jeg er så kort,ca 150 cm! De har jo bare sånne laange bukser jo! Flere tips?? Uff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå