Gå til innhold

IKM i dag! Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg altså IKM.

For ca to uker siden hadde jeg 4 dager med nålestikk og 3 dager med små mensmurringer. Nå har jeg hatt en del dager med sliten rygg, sånn på midten og den siste uken har jeg hatt problemer med å reise meg opp fra knestående eller liggende. jeg blir så svimmel at jeg føler jeg nesten går i bakken. Brystvortene er ømme og såre, noe de har vært i et par uker mer eller mindre.

Jeg har tatt to tester. 1 på 8DPO og en 2 dager før IKM. Den første fikk jeg skyggestrek på, den andre var blendahvit.

MEN, jeg har full tro på at jeg er gravid! Venter bare på det endelige beviset:)

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok testet idag jeg om jeg var deg :)

Krysser både fingrer og tær for at du er gravid, masse lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde også testet idag :) Håper at det blir positivt svar :)

Lykke til. Krysser fingrene for at du er gravid :)

Skrevet

Hei!

Jeg har også IKM i dag. Rett etter EL var jeg superpositiv, men nå er jeg heller det motsatte.. Har ikke fått mensen enda, men regner med at den kommer i løpet av dagen. Føler det på kroppen.. Klarer likevel ikke helt å slippe taket. Hvis det ikke har skjedd noe i morgen tidlig så kanskje jeg drister meg til å ta en test da – tok en bleddahvit på tirsdag morgen… Syns det høres positivt for deg da Hold oss oppdatert – det er så koselig å høre godmeldinger, og det håper jeg på at vi får fra deg!

Skrevet

Jeg skal holde dere oppdaterte vett:) Kjenner litt murringer i ryggen på sidene på en måte. Får komme meg ned på apoteket og kjøpe et par tester jeg. Så tester jeg i morgen tidlig:)

Skrevet

Testet i dag. Enda en unødvendig test å ta. den var negativ den også.

Nå tror jeg at jeg bare venter og ser om det skjer noe. Får jeg ikke mensen innen en uke tar jeg en test til da. Blæææ!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...