Ceccan** Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Huff, dette blir litt langt innlegg..men håper noen kan ta seg tid å lese gjennom og svare=( sliter litt med syklusen min etter jeg tok medisinsk abort for ett år siden.. (har tatt ett par angrepiller etter dette, da jeg ikke ville gå gjennom en abort til.. og tok derfor disse bare for å være heelt sikker.. ) etter dette har jeg slitt med syklusen min.. fikk nesten ikke mensen, så sluttet på prevansjon…(sommer 08) etter dette har jeg fått "mensen" hver mnd, med en syklus på 26-28 dager.. problemet er det at jeg nesten ikke har mensen.. trenger bare bruke truseinnlegg, og er nesten ikke blod..(men det er friskt blod).. tok en del EL tester for ett halvt års tid tilbake, og da fikk jeg positivt utslag.. alltid 14 dager etter første dag i siste mens..(virket som lutealfasen var noe kort.. 12 dager bare) nå ønsker jeg å bli gravid.. og blør om mulig ENDA mindre hver ca. 28 dag.. prøver å finne EL men gir ingen utslag.. F.eks: fikk "mensen" ons 29.april. Testet etter EL tirsdag 12.mai og frem til i dag.. ingen utslag.. fikk ikke testet mandag 11.mai før på kvelden, og hadde tisset to timer før.. Har gått og hatt mensmurringer i en uke nesten nå.. hadde sex lørdag og søndag.. kan jeg ha hatt EL? syns bare alt virker så rart.. forrige syklus hadde jeg også mensmurringer gjennom hele syklusen omtrent.. setter pris på tilbakemeldinger om erfaring og alt mulig egentlig… er redd aborten skal ha ødelagt alt =( kan det fremdeles være hormonforstyrrelser iforbindelse m den medisinske aborten og angrepille? takktakk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå