Frk Marge Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 nå har jeg trålet nettet, og finner ikke mye info akkuratt. mor og datter ønsker å leie hest/islandshest til turer evt gå på kurs igjen etterhvert. begge har litt erfaring, men ikke egne hester... vi kommer til å bo nær Nestun, men finner bare lenker til ridesentre ganske langt unna... finnes det ikke noe tilbud for hesteintresserte uten egen hest i sørdelen av Bergen?
lamor Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 hei du kan jo høre hos rytterforbundet, de har hvertfall registrert alle klubber i område, noen av desse burde kunne hjelpe dere med kurs osv, Sjelden at folk leier ut hestene siner for tur ridning osv da må man som ofrest ha dem på for. Men å ta kurs er jo fullt mulig på rideskoler i organiserte former.
Frk Marge Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 jeg er vant til at det finnes ridesenter som har hester til dagslån jeg da???? finnes det ikke sånnt i Bergen?
Månefeen ♥ Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Hei:) Her i Bergen er det mest private hester, noen av stallene har rideskoler. Alvøen rideklubb kan du kanskje ta kontakt med, om det ikke er noe der så vet de kanskje om et annet sted? Finnes nok ikke ponnyer til utlåns slik du skriver, da må du evt finne en privathest å ha på halvfor å ta kurs. Da kan du evt ta privatkurs, som du får veldig mye mer ut av enn rideskole. Lykke til:)
Ca-ma og Chris:) Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 http://epona-rideklubb.no/ Flotte hester og ponnier i alle størrelser og alle typer kurs fra nybegynner til viderekommende! Ligger på unneland i arna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå