ida87_thea_andrine Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Jeg tror jeg har el rundt den 20.mai sånn ca...... igår var det siste dagen med brunlig utflod og da har jeg hatt tr i 6 dager, men idag så var jeg på wc osv og når jeg satt meg ned i sofaen etter det så skulle jeg hoste og da var hele trusa våt av utflod og jeg måtte selvfølgelig vaske meg og når jeg tørket meg med papir før jeg skulle vaske meg så var hele papiret fullt også!!! jeg tenkte med det samme at det kan jo være hvis vi hadde sex igår at det var sæd, men vi har ikke hatt sex på flere dager faktisk!!! Det kan vel ikke være el-slim??? har aldri hatt el-slim så jeg vet ikke hvordan det skal være, men dette her var litt krem aktig og så skulle jeg prøve å strekke det med to fingre så lagde det sånn topper.... det gikk å strekke det litt, men ikke noe veldig..... Noen som har noe formening om dette???? Jeg har bare to el tester igjenn...... skal jeg teste eller er det ikke vits???
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Eg tror nok du bare kan venta med å testa.. Sånn som du beskrive det så hørtes det ikkje ut som el slim... el slim e..vel..slim..rett og slett..hehe. Sikkert bare litt rester etter tr har vært der... har opplevd det samma sjøl, at eg hosta også blei trusa heilt vår..hehe... Men for å vær på sikre sida da...så kan dåkker jo bare hoppa i høyet!! Sånn just in case
ida87_thea_andrine Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 ja, det efr sant det du sier at det kan være rester fra tr... TUSEN TAKK=) blir jo helt huggern a å tenke sånn... hehe=) Vi hopper i høyet i kveld vettu=) takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå