Gå til innhold

noen som fortsatt trener mye?

Anbefalte innlegg

jeg trener 3 til 4 ganger i uka. legger det litt til rette etter jobb og belastning der. hender jeg er helt kake etter jobb og bare må slappe av og være super lat :)

men håper jeg får trent gjennom hele svangerskapet.

løper enda, så spent på hvor lenge det går. er i uke 16 nå så går nok veldig fint enda mange uker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140104949-noen-som-fortsatt-trener-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener 3-4 ganger i uken - blå spinningtimer på sats, og blå styrketimer. Det merkes på formen at jeg er gravid, så må ta det litt roligere....Litt surt, for hadde lyst holde tempo oppe. Men det klarer jeg ikke... Er 15 uker på vei. Men har en liten fra før, så det er ikke mye sofa gitt.

Annonse

Jeg trener hver dag. Trener i IntSone-1. Ca 1-2t pr dag.

Er løper, men trener sykling, svømming og styrke. Tørr ikke løpe siden jeg mistet i fjor.

Nå som jeg har kommet over til 2. tri kan jeg trene litt tøffere enn jeg gjorde i 1.tri. Yes!

Under øktene får jeg noe høyere puls enn ellers, samtidig tar det lengre tid å restituere seg.

Må si det er litt deilig å bare trene lystbetont, ikke med blodfokus til store mesterskap.

Jeg prøver så godt jeg kan. Er 15 fullgåtte uker i dag, og har en liten gutt på 8 mnd i tillegg, så det er litt begrensa med tid. Men holder meg i aktivitet stort sett hver dag. Enten det er tur med hund og vogn, svømming eller trening på Elixia :) Trente hele forrige svangerskap, og var i stjerneform hele veien. Har det akkurat på samme måte i dette svangerskapet :) Ikke vært dårlig en eneste dag :) HÆRLIG!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...