Neverstill Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 prøver på 2010 barn:) hvordan har dere det da damer?
ida87_thea_andrine Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hei=) Velkommen skal du være=) Har dere barn fra før eller?? Jeg har ikke barn fra før og jeg har desverre vært her inne en stund også..... Men det betyr ikke at du gjør det=) hvor gammel er du da??? Jeg er 21 år....... bor i fredrikstad=) Hvis det er noe du lurer på osv er det bare å spørre!!!!
Sibabyno Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Velkommen Jeg er 26 år fra nordvestlandet, har ingen barn fra før, så ekstra spennende...har vel vært her inne 1 mnd tid, så er ikke så veldig inni alt her enda.... men er blitt testoman allerede hehe
2010 Mammaen Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Prøver oss på 2010 vi også :-) Gått inn i 1. pp nå. Etter beregning er det to uker til EL. Spennende og litt nervepirrende. I dag har mannen begynt på sinktabletter for å få litt fart på sakene, sånn at alt ligger til rette for å få det til raskest mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå