Gå til innhold

Drømme x'pp :P.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du stått opp???? har du testet??? er så spent:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..god morgen..hehe. Forsov meg litt i dag (ikkje at eg sko noe spes men.)

Testen e jo...akkurat som dei andre...blææh... e det for no opplegg da! Eg sko ha positiv test i dag eg!! Ikkje ein dag te med...skyggeslossing... Men..eg e jo fremdeles 3 dager te ikm da!! Hehe..så eg tar ikkje no sorger på forskudd her nei! (tror egentlig eg takle det å vær prøver ganske bra...bortsett fra litt besatthet te tier da men det e bare dagene før ikm :P )

får ut å kjøpe noen apotektester å ta i helgå....har et par igjen av dessa strimlene da, men..bare sånn i tiiilfelle...hehe....

No symtomer på gang hos deg da?!?!

Skrevet

hehe forsov du deg til testing:)

aiaiai...du må kjøpe deg en digital test:) da slipper du bruke så mange;)

jeg kjøper inn test i dag jeg, som jeg skal ta i morgen...uff...gruer meg...menneh...tror nok ikke jeg er gravid assa...føles ikke sånn...eller...jeg vet ikke...kanskje...eller nei...hehe

Skrevet

Det e akkurat sånn eg og tenke nå..tror eg e gravid asså..eller..nei...litt kanskje...nei...eller.jo..eeeh...

Så det...tror nok eg må ha meg noen flere testar og...bare..klare å la vær te lørdag nå..men det går fint tror eg..gubben komme hjem i daaag!!!!!

Whee...klare nok å legge graviditetsjakten liiitt på hylla då..håpe eg...hehe..!!

Skrevet

hehe da blir det iallefall noe på deg da;P

tanta har jo ikke kommet :) Weeeeeeeeeee!!!

hehehe

Skrevet

Skjønner ikke at du klarer å vente med å kjøpe en digital test....hadde mine strimmel tester vært sånn, så hadde eg vært helt på tuppa.... eg krysser iallefall fingrene for deg :)

Eg tror eg skal bestille meg en tur til legen, vondt i magen men ingen mens og ingen gravititet... har jo ikke fått mens igjen etter pillen heller, men har tatt blodprøver og alt skal være fint....men er no greit å sjekke igjen... :)

Skrevet

Bedre med ein sjekk for mye enn ein for lite!!!!! Min forrge lege tok meg aldri alvorlig så der blei det ein gang for lite rett som det va...!

Tingeling27.. det va akkurat det eg og tenkte!! Akkurat nå e det viktigaste at tanta ikkje e komt :P Hehehehe...komme vel på lørdag..eller i mårå tenke eg..skjedd et par ganger det ja..får oss ein kjapp ein når han komme hjem og dett va dett liksom..snakkes neste helg! Haha!

Ska bare kosa meg i helgå eg :) E så livredd for å få no negativ test nå at eg tror ikkje eg tør å testa før lørdag..søndag og kanskje....Så kan eg bare leve i håpfull uvisshet te då....

Ooog på grunn av at eg glømte å spyle ut balsmaen ette dusje i går, og..rakk det ikkje i dag, så måtte eg låne hårguffen te gubben..som e klissete som fa'an..så nå e det fullt i håndavtrykk over alt...e vannfast også har eg ikkje funnet fram plumboen så eg får vaska det av...æsj....dum eg e..visste jo detta..hehe..

Nei..ut på butikken! Og apoteket...ta ein av hver tenke eg :P Bedre med ein for mye enn ein for lite! Haha

Skrevet

nå skal ikke jeg komme her å "ødelegge alt" men hvis det er billigtester du tester med så vil jeg si de kan gi utslag på proteine og blod i urinen.. jeg fikk alltid skygge/svak pos helt til jeg fant ut av det og fikk gjort noe m d...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...