mossik,en med tut og to jenter Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Har ikm i dag eller i løpet av helgen. Litt ustabil etter MA. Mens murringer siden tirsdag, pleier ikke ha det annet enn når jeg er gravid og fikk kjempe forhåpninger. Masse andre symptomer også. Tok en CB digital i dag og der sto det IKKE GRAVID. Så da er det vel inn i neste pp da. Litt lei meg og siter bar og venter på at denne forbaskede tanta kunne komme nå da slik at jeg kan fortsette..... Mannen er i sverige i dag og har fått beskjed om å ta en pakke eggløsningstester i hvertfall. Billigere der.... Kjenner jeg er skikkelig lei meg...
Tingeling27 Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 uffda...vil bare gi deg en klem:) jeg vet akkurat hvordan du har det...vet hvor skuffet man blir også...jeg sitter faktisk i akkurat samme situasjon som deg at jeg har IKM denne helgen....Har ikke hatt mens enda etter utskrapning,men har hatt el....tok en test i går,som ble svakt positiv...men det var nok en skyggestrek som forsvant...så er litt skuffet selv....har hatt masse murringer osv som du...men tror nok det kan være fordi kroppen skal forberede seg på første mensen etter utskrapningen...kroppen har jo litt å fikse opp i:) så vil jeg bare si at dersom ikke tanta dukker opp,så kan du ta en ny test...da jeg var gravid så var vanlig cb svaakt positiv,men digital var negativ,....den slo ikke ut før etter noen dager etter jeg hadde fått positiv på vanlig cb:)
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Hei,jg har rukket å ha en mens etter ma,men syklusen min er blitt helt på bærtur.Fikk positiv el test i går og i dag.Det er dag 21 og 22,har alltid hatt syklus på 28 dager.Har hatt masse murringer og smerter som jeg aldri har hatt før så kroppen er ikke helt seg selv etterpå kan du si.Ikke lett å sammenligne med det som var før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå