lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg fikk TR på mandag...kjedli..men itj nå å gjør me,så no e vi inn i vår 5 pp,så den herre mnd ska det klaff! krysse fengran for det:-)) æ har ikm ca mandagen i uke 24,så næste hælg bli det kosing i sænga ja:-)) vi har 2 barn fra før,så håpe på en liten bror eller søster! lykke te aill!
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hei hei. regner med at jeg blir med på IKM uke 24. Fikk Ikke gravid på test i dag, så venter bare på at kroppen skal begynne å funke ordentlig her. Går inn i 4.pp etter ma 12 uker på vei. Begynner å bli fryktelig frustrert og lei meg. Har nesten ikke lyst til å kose med mannen lenger engang for det er bare å sjekke etter el og sitte og krysse fingrene og spørre om det gikk denne gangen. Morroa er liksom borte.. Men men den kommer vel tilbake.
2010 Mammaen Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 1 pp for oss og dersom alt stemmer er ikm fredag 12 juni.
**Vimsa** Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 1.pp for oss og =) ikm 13.juni, håper det klaffer med en gang =) gleder oss masse! Lykke til alle sammen!
**Vimsa** Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 dytter pga innlegget mitt ikke blei registrert.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå