Gå til innhold

annikken25....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Hei!

Kordan går det med deg då? Kjenne du no rasling i eggstokkane ell?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Drømme:o)

Joda..her har det murret og stukket litt i et par dager nå..Er så spent at jeg blir gal snart!!!!!!! Er 8 dpo i dag da...

Har fryktelig lyst til å teste på lørdag/søndag...er invitert på fest på lørdag, så tror nesten jeg må ta en bare for sikkerhets skyld. Hater denne ventetida, for jeg klarer ikke å la være å tenke på det..hehehe..

Enn du da? Tatt noen flere tester???? Så på en tråd her at du hadde testet svakt positiv?:o)

Skrevet

Datt litt av tråden her...hehe..virrehuet..

eg forstår ikkje kordan eg har fått dagane te å gå..nå e heldigvis mannen hjemmaaaaa...så nå slapp eg å liiiida meg igjennom dagane...wohoo!

Hadde ein svak test...men..det va to dager siden, sååå...Tar ein test på mandag hvis ikkje tanta e komt...kjenne at eg e veldig pessimistisk ette eg tappetafsa litt i dag...typisk tante-tilstand nedi der...jaja..bare det vente te søndag så eg får hatt meg litt med min kjære så e eg fornøyde eg! E tross alt omtrent 2 uker siden sist!!

Du e bare noen dager "bak" meg du jo! Den der murringa og stikkinga e bare...unødvendig!! Hehe...det stikke og murre sjøl om en ikkje e gravid joo...årrh! Håpe jo det stakk fordi eg vaaa gravid da....e heilt stilt her nå om dagane..kjente litt hogging i går i lysken, men ellers har det vært lite..ikkje ømme pupper eller brystvorter el no..men det e jo frosåvidt "vanlig" det og da..sukk..

må han der gubben bli ferdige i dusjen så eg har noen å leka med!! Tenkte faktisk på leking som i yatzi, xbox og sånn..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...