Melisen Skrevet 24. juni 2009 #51 Skrevet 24. juni 2009 Vi bor ikke langt unna Mortensrud, på Bjørndal. Har bodd her i snart 6 år og trives som bare det. Skal aldri flytte herfra. Det er kjempegodt idrettsmiljø for barna her via allidretten, gode skoler og barnehager. Her kan du også få en flott leilighet til en forholdsvis billig penge, med både hage og gode solforhold.Se f.eks her: http://www.finn.no/finn/realestate/object;jsessionid=fbdN-cPzYL7f6fwwsttis?finnkode=17917614&sid=xz6fbdN-cPz339301
frinella Skrevet 2. juli 2009 #52 Skrevet 2. juli 2009 Om du har råd ville jeg ha flyttet til Lille-Tøyen hageby. men jeg ville nok hatt som en tommelfingerlegel at barnet mitt skal i en barnehagen og skole hvor norsktalende barn og freldre som behersker godt norsk er i overtall.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 23. juli 2009 #53 Skrevet 23. juli 2009 En venninne av meg bor på Haugerud, og hun sier det er mye pøbel ungdom som bare er ute etter og lage bråk.
Nøtte Skrevet 23. juli 2009 #54 Skrevet 23. juli 2009 Vi kom oss akkurat vekk fra Tøyen! 4 åringen vår syntes ikke somali nabo jentene som pugget koranen i bakgården var noe særlig å leke med. Vi kjøpte rekkehus på Høybråten. Det er så nydelig her. Alt er lugnt og fredlig. Nabo jenta er 3,5 år og har prinsesse sykkel. Kun 24% fremmedspråklig på skolen. En deal breaker! (og min mann er oppvokst her så jeg gikk ikke blint inn i det). Etter Tøyen så er jeg litt i sjokk. At slike steder fås til en normal pris. Jeg elsker rekkehuset mitt og tryggheten!
Vannmann35 Skrevet 25. juli 2009 #55 Skrevet 25. juli 2009 Vil anbefale Abildsø - en av Oslos best bevarte hemmligheter... 5 min med bil til Oslo S, Østensjøvannet og Østmarka rett utenfor stuedøren, stille og rolig boområde, en av byens beste barne.og ungdomsskoler. Området består hovedsaklig av rekkehus og eneboliger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå