Gå til innhold

hvor kjøper dere mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på H&M i går,og syns det var så lite utvalg der....men det er kanskje flere butikker som har mammaklær? eller internettsider...

noen forslag?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handlet alt mitt på stormoten zizzi i oslo..Noe på HM trenger jo ikke så mye..

Skrevet

Har ikke zizzi mye kjerringtøy?Eller litt forskjellig?

Skrevet

Zizzi har nå fått en egen ungdomskolleksjon.

Jeg er 23 år og har handlet på Zizzi i 2 år nå, men det er litt dyrt for min del, så jeg suplerer med klær fra andre butikker.

Skrevet

vil anbefale en tur på bik bok også... de har en del skikkelig gode store tunikaer, kjoler. Har 2 slike som nok kommer til å bli veldig mye brukt i sommer.

• 2 uker senere...
Skrevet

bik bok???? for de over 90 kilo??? er det mulig a? :)

Skrevet

Jeg har bestilt litt på Ellos, både mammaklær, plus edition og litt vanlige overdeler med skjæring under puppene. De har endel topper der nå på salg, til 70 prosent avslag, så da blir det ikke så dyrt.

Ellers så har jeg kjøpt sånne haremsbukser på Cubus, kjempegode!

Og på jobb og sånt bor jeg i en stretch dongeribukse fra nettbutikken La Vida, den er helt utrolig god, og de har bukser der med ekstra vidde i lårene! God service var det og. (Bare et tips: Min bukse gikk noe ut etter noen dagers bruk.. :)

Skrevet

Jeg har handla litt på hm, men av de gravideklærne deres kommer jeg bare akkuratt inn i største størrelse. Satser på å holde meg der ut graviditeten!

Skrevet

Har handlet på HM, en vanlig bukse i str 48 , og to joggebukser som har altfor slapp strikk over magen og en capribukse. Så har jeg handlet to thigts str 50 på sparkjøp som faktisk er veldig store, nesten så stor at de sklir av magen min, og jeg er nå 36 uker på vei, og jeg kan virkelig anbefale å kjøpe de på sparkjøp, billig, tynne i stoffet og ikke trange ben:)

Ellers har jeg handlet på b-young en stor tunika i lett bomullstoff som sikkert er plass til både meg og pappa`n inni;) Så har jeg handlet noen store herre-tskjorter, vil ikke bruke for mye penger på gravideklær!

• 1 måned senere...
Skrevet

hva er dyrt i dine øyne da?? *bare lurer*

Skrevet

Hehe.. 300kr for en tights, f.eks. Eller 400-500 for en cardigan.

Buksene reagerer jeg ikke så mye på, for de må jeg kjøpe der uansett, de ligger stort sett på 500-900 kr.

Noen av klærne er litt rimelige, mens noen synes jeg blir litt for dyre.

Om man sammenligner priser med H&M og Lindex, blir det fort litt dyrt.

Skrevet

ja, da er jeg enig at det er dyrt... Takk for svar:D

Skrevet

Har handlet det meste på H&M, er litt varierende utvalg i butikkene, men har også bestilt fra nettsiden deres.. akkurat nå er det dårlig utvalg der også..

Ellers bruker jeg mye lange singletter som er mye av bl.a på Vero Moda, har også kjøpt en del tunikaer på Vero Mode som varer en god stund..

Jeg er i uke 28.. Har handlet litt klær, selv om de ikke blir brukt så mange mnd så er det viktig for meg å ha klær som jeg kan føle meg vel i.. er i utgangspunktet lite tilfreds med størrelsen min og da er det ekstra viktig med klær for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...