Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Begynte å blø i går.I dag er det litt mer.Kom en ganske stor koagulert klump på 5 cm i sted så det var vel det!!!!Skal til gyn kl 9 men vet vel at håpet er ute.DRITT!!!!
Veumjenta ツ Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 ÅNEI! :'( Så utrolig trist å høre mannaen. STOR klem til deg!!
<3 Maren <3 Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Nei mannaen!!! Ikke kom tilbake.. Det var kos å ha deg her altså, men håper ikke du skal oppleve å miste. Off.... *klemme masse på deg*.
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Å, nei, å nei... (( Det må være helt forferdelig for deg nå.. Jeg vet ikke så mye om blødninger og klumper og slikt, men har hørt at det ikke er unormalt å blø i starten av et svangerskap. Får håpe at det går bra med deg like vel.. Men skjønner at du er frustrert nå da...
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 har vært hos gyn og han kunne si at jeg har en spontan abort 6 +3:( Fikk samtidig svar på mange blodprøver som jeg har tatt..Har soppinf i kroppen/blodet og han så en sammenheng mellom MAen og SA og dette Har fått medisiner og håper jeg kommer raskt tilbake:) Er lettet for at han har endelig funnet ut hva som feiler meg.
mammaigjen!! Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Så utrolig trist og miste!! Veldig bra at du kan få medisiner nå da. Lykke til videre!!!!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Så trist å høre, mannaen 15 pp Men var jo bra at dem fant ut hva som feiler deg da... Håper du lykkes igjen snart:) Stor trøste-klem til deg, og en enda større lykke-til klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå