Tyren78-09+12 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har veldig tørr hud..hatt det ganske lenge igrunn. Panna mi flasser, må huske å smøre hver dag når jeg står opp. Leggene flasser..noe de forsåvidt gjør vanlig på vinterstid..men også armene flasser nå..kanskje jeg drikker for lite? eller får i meg for lite av noe anna vitamin etc.. Eller er det rett og slett vanlig når man er gravid?
sjokobaby Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Har hatt litt tørrere hud enn vanlig i det siste, spesielt på hender og nederst på leggene. Men ikke så ille som du... Vet ikke om dette er vanlig jeg. Unngår å såpe meg inn når jeg dusjer og skal kjøpe meg en fet krem.
sjøsamen Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Ja jeg og er tørr og flassete. Fått sånn skikkelig "gammelmannshud". Men har vært dehydrert pga kvalme så antar at det er grunnen. Få i deg rikelig med væske (1.8l om dagen sier de på Riksen) og spis multivitaminer.
barbalala Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har fått sinnsykt tørr hud i ansiktet, på hender og lepper. Fikk høre fra fastlegen at dette var vanlig, mens andre fikk kviser under svangerskapet... Jeg drikker masse vann, og er helt avhengig av fuktighetskrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå