Gå til innhold

hva har dere kjøpt til nå da?

Anbefalte innlegg

er 23+5 i dag, og jeg har vel egentlig ikke kjøpt noen ting..! utenom en nydelig strikkejakke, men kjøpte den uten å være sikker på om den var til babyen i magen, eller om jeg skulle gi den bort, så føler liksom at den ikke teller helt.. ser masse på babyklær og sånn når jeg først er i byen, men har liksom ikke funnet "det perfekte første-plagget" å kjøpe...og tør liksom ikke bare kjøpe noe.. hehe.. tror i allefall det er grunnen. og syns selv det er rart at jeg på en måte ikke har turt å kjøpe noe enda..

har sett såvidt over klærne til storesøster og, og sortert ut hva som kan brukes til lillebror, og gjemt det unna igjen. og har på følelsen av at det blir laaaang tid til jeg tar det frem igjen og vasker det opp og sånn.

haha, nesten så jeg ser for meg at jeg ikke får kjøpt eller vasket noe som helst før "det er for sent", og han er ute.. :P hehe..! får nå virkelig håpe det ikke skjer ;)

Fortsetter under...

Jeg er bare 21+2, men har allerede det meste på plass. Har sprinkelseng, bilsete, stellebord og en del klær fra før. Har kjøpt vogn og litt klær, ett par babytepper, vogndyne og tom. 2 smokker. Jeg greier ikke å la vær, det er jo så mye fint!!! :-)

Vi har kjøpt noe, mne mangler fremdeles ganske mye... Har kjøpt: Vogn, bilstol, stellebord, noen sparkebukser og bodyer, stelleveske, bestemødre i full strikkeproduksjon, og vi har fått en del brukt tøy som jeg ikke har sett ennå.

Skal kjøpe: Seng, sengetøy, brystpumpe, kommode, ammepute, tøy til den lille... I tillegg en del møbler for å gjøre den lille leiligheta vår litt med praktisk ettersom kontoret nå skal bli barnerom etterhvert..

Aner jo ikke hva vi trenger, så det blir sikkert mange ting som man må kjøpe sånn mot slutten;)

Jeg er 23+4. Vi har kjøpt en god del:

Seng

Stellebord

Vogn

Badebalje

Arvet div klær og kjøpt bittelitt

Sengesett og tepper (noe er arvet)

kluter og håndkler

Flaskesterilisator

+ div andre ting

Babyens første kosedyr

Skal kjøpe:

bæresele + sjal

smokker, tåteflasker

bleier...

Laken til vogna

Leke til å henge i taket på vogna

Regntrekk og myggnetting

Sikkert endel vi har glemt, men det kommer nok etter hvert :)

Hiii =) Er 22 pluss 4 i dag, og har ikke kjøpt noe annet en en boddy ,ser jeg begynner å få litt dårlig tid her ... men synes det er så vanskelig å bestemme seg for vogn osv... Og ettersom vi driver å flytter håper jeg at jeg snart får kjøpt inn litt mere ettervært som oppusningen går i boks =)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...