annelita Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Nå har jeg vært røykfri i 3 dager..3 Fulle og hele dager, etter flere uker med nedtrapping:)!Jeg satt dato, at når jeg var 4 mnd på vei skulle jeg ha klart det, og jaggu greide jeg det ikke også..Så stolt.. Mannen min har vært røykfri i to uker, men han har jo jukset med Champix da..Slik luksus kan ikke vi gravide unne oss;)
Silje_vanilje Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Så deilig. Gratulerer, er vanskelig å slutte å røyke. Jeg slutta på dagen da testen var positiv, å jeg røyka iallefall 20 sigaretter om dagen. Nå har jeg vært røykfri i snart 4 mnd, og enda er røyksuget overveldende til tider. Får satse på jeg ikke sprekker når amminga er over. hehehehe.
Silje_vanilje Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Så deilig. Gratulerer, er vanskelig å slutte å røyke. Jeg slutta på dagen da testen var positiv, å jeg røyka iallefall 20 sigaretter om dagen. Nå har jeg vært røykfri i snart 4 mnd, og enda er røyksuget overveldende til tider. Får satse på jeg ikke sprekker når amminga er over. hehehehe.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Om du nettopp har slutta, så anbefaler jeg at du leser boken "Endelig ikke-røyker" av Allan Carr! Jeg orker ikke forklare hva den går ut, men den funker. Funka for meg, og jeg har vært røykfri i 4 år nå. Før det røyka jeg som en skorstein... Boka koster 100 kr og du får den "overalt"!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Gratulerer! Det er jo flott! Du er kjempeflink! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå