Gå til innhold

noe morsomt å skrive? et treff?

taras

Anbefalte innlegg

hei jenter!

nå har jeg vært medlem her i ca 3 mnd. det virker som om de fleste innleggene her er et rop om hjelp.. mange som trenger hjelp og støtte, men i de andre forumene skriver folk om hvordan gleden ved å være gravid er og man blir bare glad av å lese det. sikkert ikke det at vi ikke har noe å glede oss over, men bare at det virker som om vi er mere opptatte av å bli alenemødre enn å bli mødre.

jeg tenkte at i dette trådet kunne alle skrive noe morsomt og spennende som har hendt dem i forbindelse med graviditeten. går det an å legge ved UL bilder her da? det har ihvertfall jeg lyst å lese etter å ha lest så mange triste historier :P

er det noen som har lyst på et treff i oslo da?

Fortsetter under...

hei hei

gladsak.. ja.. i dag har jeg vært på ul (er i uke 28) og fikk bekreftet at jeg bærer ei lita tulle i magen... morro:) kjenner på meg at jeg gleder meg til hun kommer - bli kjent med henne (og slekter hun litt på sin mor så blir dette ei bestemt dame..hi hi hi)... alt var bra og bildene ble kjmpefine (helt annen kvalitet enn på sykhuset, var på en privat klinikk).. jeg har til og med tenkt ut navn; Ingrid (- etter farmor)...

life is good

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...