Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte en liten jente i dag hva hun het, og hun het Malou Olivia. Det var jo ganske sjeldent da, og jeg synes det var pent (hun var veldig nydelig da), men kanskje en litt tung kombinasjon... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdelig. Begge navnene - både sammen og hver for seg.

Skrevet

liker begge, men hver hor seg. Jeg tror kanskje malou er dansk..

Skrevet

For et grusomt navn!!

Rekrutteringen til Facebookgruppen "For oss som bestandig må stave navnet vårt" er helt klart sikret ;-)

Skrevet

De fleste skjønner vel hvordan man staver navnet Malou? Syns Malou Olivia var pent jeg, men kanskje litt tungt? Det er på 26. plass i Danmark.

Skrevet

Forferdelig kombinasjon ja... Veldig tungt å uttale. Skjønner ikke hva folk tenker med når de velger så hakkete kombinasjoner. De må jo høre selv at det er vanskelig å uttale?

Skrevet

Navnene er fine hver for seg, men kombinasjonen var dessverre ganske fæl.

Skrevet

Enig i at det er to fine navn, men det ble tungt sammen. Ville brukt kun Malou.

Skrevet

Tungvinn kombinasjon. Liker egentlig ingen av navna, og Malou synes jeg lød veldig afrikansk.

Skrevet

Synes også kombinasjonen var tung, i og med at det blir to o-er etter hverandre (u-en er jo stum). Men det er noe med at alt kler den smukke - jenta var tre år og virkelig helt nydelig :-)

Skrevet

For mange vokaler for min del.. Malou høres veldig afrikansk ut, ja, og Olivia synes jeg er litt klissete. Men alt kler den smukke, ja!

Skrevet

Malou er ikke akkurat min smak. Men jeg liker Olivia. Kombinasjonen ble litt too much for meg.

Skrevet

Olivia var fint. Men Malou, IKKE pent. Bare rart egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...