FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 altså max 10 sider, hva ville dere regnet som et minimumskrav for en forholdsvis god oppgave?
Gjest -<<- Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Åtte. Ikke for å være en god oppgave, men for å være trygg på at den som skal rette synes det er tilstrekkelig.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Jaja, åtte sider skal jeg klare å rable ned. Jeg trodde inntil for litt siden at den skulle være på ca 10 sider og kjente bråt på at det var litt i overkant av hva jeg hadde å formidle om dette temaet. Jeg må si jeg er glad jeg tok en ekstra titt på instruksjonene.
Kjukka Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 På universiteter og høyskoler opererer de med med +/- 10 %. Så da kan du skrive alt fra 9 til 11 sider! Husker når jeg skulle skrive en oppgave i ex.phil, så var det 3000 ord som ble satt, og +/- 10 %. Kom den på 3301 ord, så kunne det være at den ikke kom gjennom sensuren, så strenge var dem faktisk!
Gjest -<<- Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Joda, men der angir man ikke at oppgaven skal ha "maks" ti sider. Maks er maks, da kan du ikke slingre oppover.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2009 Det er nok ikke så enkelt, selv på universitetsoppgaver må man lese teksten. Står det inntil er det ikke noe +10 % å gå på nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå